Foto: Pxhere.com

TV Nova rozšiřuje SocialTV. Po Instagramu přibude TikTok

14. 7. 2022 09:07

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Skupina Nova znovu rozšiřuje možnosti červeného tlačítka a přichází s novinkou v prostředí aplikace SocialTV. Ta byla uživatelům představena v květnu v souvislosti s propojením se sociální sítí Instagram. Nyní se aplikace upgraduje o další sociální síť – TikTok.

Technologie HbbTV neboli červené tlačítko představuje výhody propojení televizního vysílání a internetu. Diváci s HbbTV se tak prostřednictvím červeného tlačítka dostanou k dalšímu zajímavému obsahu. Jedním kliknutím na dálkovém ovladači si mohou spustit SocialTV aplikaci, která umožnuje sledovat příspěvky ze sociálních sítí přímo na televizní obrazovce, a to nově i ze sociální sítě TikTok. Nyní si lze prohlížet příspěvky, fotografie i videa z TikToku. Další novinkou je i žluté tlačítko, díky kterému se divákům spustí trailer.

PSALI JSME
Nova představila prázdninový program

TV Nova vidí HbbTV jako stále se rozvíjející technologii s velkým potenciálem, která přináší pohodlné uživatelské prostředí s širokým spektrem využití. Iva Dohnálková, business development manažerka HbbTV, dodává: „Jsme velice rádi, že se nám daří přinášet našim divákům stále něco nového. SocialTV aplikace umožňuje uživatelům sledovat příspěvky ze sociálních sítí bez nutnosti registrace na Instagramu nebo TikToku. Současné propojení s projektem Praha – den & noc je příkladem perfektní synergie, kdy divákům nabízíme obsah pro sociální sítě také na TV obrazovce. Diváci si tak mohou v reálném čase prohlédnout, co se děje na sociálních sítích u účastníků hrané reality show. Věřím, že brzy najde SocialTV aplikace také zalíbení u obchodních partnerů TV Nova, kteří tak mohou své sociální sítě rozšířit na televizní obrazovku.“

Nabídka technologie HbbTV neustále roste a její rozšíření o SocialTV tak doplnila využívané služby, jako jsou Voyo, TN Live, TV archiv, Nova Lady a další. V současnosti vidí červené tlačítko na stanicích Skupiny Nova 2,4 miliony diváků.

Data: ATO-Nielsen Admosphere květen 2022, statický obsah.

Foto: Pxhere.com

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Tisková zpráva

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.