Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Action
Retail

Řetězec Action otevírá nové prodejny v Jablonci, Ústí nebo v Havířově

Redakce MAM21. 7. 202221. 7. 2022

Nejrychleji rostoucí evropský diskontní řetězec s nepotravinovým zbožím Action otevřel 21. července svou první prodejnu v Jablonci nad Nisou. Pouhé dva roky po vstupu na český trh má značka už 26 prodejen.

Během následujících dvou týdnů budou dále otevřeny prodejny v Ústí nad Labem a ve Starém Městě, obě ve čtvrtek 28. července, 4. srpna pak bude spuštěn provoz pobočky v Havířově.

Na prodejní ploše 800 metrů čtverečních nabídne Action v Jablonci zákazníkům více než šest tisíc produktů ze 14 kategorií, včetně DIY, vybavení pro domácnost, hobby, dekorací, hraček, produktů pro domácí mazlíčky, volnočasového vybavení či osobní péče. V Ústí nad Labem půjde díky vysokému zájmu obyvatel již o druhou pobočku.

 „Jsme nadšeni z ohlasů, jakých se konceptu Action na domácím trhu dostává,“ říká Petr Juliš, generální ředitel Action pro Českou republiku. „Zákazníci již vědí, že při každé návštěvě najdou produkty známých značek, ale i ty, které třeba nečekali – ať už jde o produkty denní potřeby nebo sezónní zboží. Sami se také mohou přesvědčit, že kromě dobré kvality našich výrobků nabízíme nejlepší ceny na trhu. V tom tkví naše jedinečnost.“

Zavřít reklamu

Petr Vančura je novým ředitelem obchodu v agentuře Mindsquared

Starší článek

Adidas ve spotu od agentury VMLY&R představuje nový sparťanský dres

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Michal Baranec je v Mind2Flo šéfem pro zákaznickou zkušenost

Do agentury Baranec přišel z Dentsu. Klientům pomůže v akvizici nových zákazníků, personalizaci služeb i využití dat ke zlepšení vnímání brandů.
17. 8. 202217. 8. 2022
Kampaně

Složitá doba si žádá pevné zdraví, říká VZP

Aktuální akviziční kampaň Všeobecné zdravotní pojišťovny od McCann Prague používá minimalistické vizuály, které vycházejí z nové identity značky.
17. 8. 202217. 8. 2022
Média

Nielsen bude pro Amazon měřit sledovanost čtvrtečních streamů NFL

Společnosti Nielsen a Amazon podepsaly tříletou dohodu o měření sledovanosti vysílání „Thursday Night Football“ ligy amerického fotbalu NFL.
17. 8. 202217. 8. 2022
Kampaně

T-Mobile v kampani řeší bezpečnostní osvětu v online světě

Kampaň s názvem Klik pro klid připravila agentura katz83 pod vedením ideamakera Jonáše Čumrika.
17. 8. 202217. 8. 2022
Reklama
Commlab banner 300x250
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Petra Jankovičová nastoupila do Madmonq
Marek Hlavica bude ředitelem APRA

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.