Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Lidé

Ředitelem analýz skupiny Prima se stává Petr Miláček

Tisková zpráva14. 7. 202214. 7. 2022

Na pozici ředitele analýz skupiny Prima přichází zkušený manažer Petr Miláček, který již v minulosti tuto funkci na Primě zastával. Od jeho návratu si Prima slibuje rozvoj a optimalizaci crossmediálního měření a posílení eGRPů v rámci mediálních kampaní klientů. Petr Miláček bude součástí managementu skupiny Prima a bude reportovat přímo Vladimíru Pořízkovi.

„Čísla a analytické reporty jsou pro nás jako komerční skupinu alfou a omegou úspěchu, proto jsem rád, že se nám podařilo Petra získat znovu do svých řad a posílit jeho odbornými znalostmi a zkušenostmi tým analýz. Rádi bychom se zaměřili na optimalizaci klientských data u crossmediálního měření kampaní,“ říká Vladimír Pořízek, komerční ředitel skupiny Prima.

„Od svého nástupu do médií v roce 1998 jsem se denně potkával s tematikou měření a plánování televizní reklamy. Všechny formáty v televizi i videa on-line mě navíc osobně vždy fascinovaly svou schopností vyprávět příběhy a měnit svět. A tak je návrat na skupinu Prima přirozeným návratem k tomu, co mě baví,“ uvádí ke své nové pozici Petr Miláček, ředitel analýz skupiny Prima.

Kariéra Petra Miláčka se od počátku točí kolem médií, výzkumů a analýz. Začínal v mediální agentuře Mediaplan, jako ředitel výzkumu pokračoval v Media Wise i v Omnicom Group. Pozici ředitele výzkumu na Primě již zastával v letech 2013 až 2016. Následujících pět let působil v čele PHD jako Managing Director. Je dlouholetým členem metodologické komise ATO, autorem řady textů o strategickém plánování a mediálním výzkumu.

Zavřít reklamu

Marriott představil „Gamer’s Paradise“ o esportu v Asii

Starší článek

TV Nova rozšiřuje SocialTV. Po Instagramu přibude TikTok

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Maskot Tony the Tiger bude vysílat na Twitchi

Společnost Kellogg's Frosted Flakes se spojila s Twitch's Brand Partnership Studio, aby přeměnila maskota Tonyho na interaktivního VTubera.
19. 8. 202219. 8. 2022
Marketing

Lepšími výsledky vyhledávání a recenzí proti TikToku

Google oznámil, že v průběhu následujících několika týdnů postupně uvede nová vylepšení ve vyhledávání a také v zobrazování kvalitní recenzí.
19. 8. 202219. 8. 2022
Marketing

O2 ukáže skryté příběhy okupace

Operátor v rámci projektu Svoboda není samozřejmost přiblíží, co se dělo 21. srpna 1968 v Liberci, České Třebové, Holešově i okolo Českého rozhlasu.
19. 8. 202219. 8. 2022
Marketing

O média Vodafone se po vítězství v globálním tendru stará Carat

Agentura ze skupiny Dentsu bude plánovat a nakupovat mediální prostor na patnácti trzích včetně České republiky.
18. 8. 202218. 8. 2022
Reklama
FM banner srpen 300x250
Commlab banner 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Michal Baranec je v Mind2Flo šéfem pro zákaznickou zkušenost
Petra Jankovičová nastoupila do Madmonq

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.