Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Média

Prima za loňský rok vydělala 803 milionů korun

Tisková zpráva28. 7. 202228. 7. 2022

FTV Prima si v loňském roce vedla úspěšně. I přes turbulentní události v souvislosti s pandemií covidu a událostmi na trhu reklamy dosáhla společnost zisku před zdaněním 803 milionů korun. Podíl její sledovanosti v celodenní meziročně narostl na 25,18 procent v CS 15+, a to nejen díky novým televizním stanicím Prima Star a Prima Show, ale i díky rostoucímu share zpravodajské platformy CNN Prima News. Diváckým fenoménem se stal seriál Slunečná, který patřil mezi nejsledovanější dlouhoběžné pořady.

Tržby FTV Prima v loňském roce činily 3,76 miliard korun. Za jejich meziročním růstem stojí zvýšené prodeje reklamního prostoru díky vyššímu podílu sledovanosti skupiny Prima. Ten mimo jiné rostl i díky popularitě zavedených pořadů, jako byly Slunečná, Máme rádi Česko či 7 pádů Honzy Dědka. Bodovaly také novinky, například Hvězdy nad hlavou nebo Dvojka na zabití. Na druhou stranu se i nadále skupině Prima zásadně zvyšovaly náklady na produkci oblíbených pořadů a rozvoj nových formátů.

PSALI JSME
Prima vysvětluje divákům, proč je reklama důležitá

Stejně jako v minulosti pokračovala FTV Prima ve zkvalitňování nabídky videoreklamy, po které byla loni zvýšená poptávka. A díky rozvoji obsahu iPrima.cz a zpravodajské multiplatformy CNNPrima.cz se skupině podařilo zvyšovat počet reálných uživatelů. Web iPrima.cz měl v loňském roce průměrně 38 mil. video views měsíčně a byl jedničkou na trhu. Webu CNNPrima.cz meziročně počet reálných uživatelů narostl o 118 procent a zařadil se mezi TOP 5 zpravodajských portálů.

Zavřít reklamu

Epica Awards přijímá zlevněné přihlášky do konce srpna

Starší článek

Vedení komunikace produktu Škoda Auto převezme Vítězslav Kodym 

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Michal Baranec je v Mind2Flo šéfem pro zákaznickou zkušenost

Do agentury Baranec přišel z Dentsu. Klientům pomůže v akvizici nových zákazníků, personalizaci služeb i využití dat ke zlepšení vnímání brandů.
17. 8. 202217. 8. 2022
Kampaně

Složitá doba si žádá pevné zdraví, říká VZP

Aktuální akviziční kampaň Všeobecné zdravotní pojišťovny od McCann Prague používá minimalistické vizuály, které vycházejí z nové identity značky.
17. 8. 202217. 8. 2022
Média

Nielsen bude pro Amazon měřit sledovanost čtvrtečních streamů NFL

Společnosti Nielsen a Amazon podepsaly tříletou dohodu o měření sledovanosti vysílání „Thursday Night Football“ ligy amerického fotbalu NFL.
17. 8. 202217. 8. 2022
Kampaně

T-Mobile v kampani řeší bezpečnostní osvětu v online světě

Kampaň s názvem Klik pro klid připravila agentura katz83 pod vedením ideamakera Jonáše Čumrika.
17. 8. 202217. 8. 2022
Reklama
Commlab banner 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Petra Jankovičová nastoupila do Madmonq
Marek Hlavica bude ředitelem APRA

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.