Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Hi.cz
Marketing

Portál Hyperinzerce prošel kompletní proměnou

Tisková zpráva27. 7. 202227. 7. 2022

Nové funkce, zásadní zvýšení přehlednosti a především uživatelského komfortu. To přinesla prodávajícím i nakupujícím proměna inzertního portálu Hyperinzerce.cz, který v nové podobě od 1. května letošního roku funguje pod novou značkou, a to Hi.cz.

„Změny byly hlavně na zcela novém back-endu – abychom neztratili komunitu, která byla zvyklá na ‚starý‘ kabátek. Postupně jej však měníme do moderní podoby a přidáváme funkcionality, jako je možnost osobního marketplace nebo pokročilé nastavení hlídacího psa u konkrétních témat či filtrů,“ přibližuje změny Jaroslav Holý, jednatel Hyperinzerce.

Od 1. května roste i počet inzerátů, v meziročním srovnání o dvacet procent. Řečí čísel – měsíčně se na webu zobrazují desítky tisíc inzerátů. Ještě více, o dvacet pět procent, narostl počet odpovědí. V návštěvnosti vedou muži, ovšem více nakupují ženy. Nejefektivnějším regionem je Praha, a to až čtyřikrát více než ostatní – návštěvníci webu z metropole, pokud přijdou na Hi.cz, tak většinou skutečně něco koupí či prodají.

„Hyperinzerce má stále obrovský potenciál. Nejen díky nové značce Hi.cz, ale především na základě zvyšující se komunity stálých uživatelů. Chceme se více zaměřit na pokročilou segmentaci, personalizaci a automatizaci komunikace s vybranými cílovými skupinami. Udělat z Hi.cz první volbu pro prodej použitého i nového zboží, a to nejen mezi konkrétními zákazníky, ale také od firem, které díky moderní platformě dokáží jasně a přesně zacílit své potenciální zákazníky,“ dodává Jaroslav Holý.   

Důraz na společenskou odpovědnost

Současně s proměnou funkcionality a prostředí přichází na Hi.cz také podpora společenské odpovědnosti. Proto si pro zahajovací kampaň pro představení nového portálu široké veřejnosti vybrala Hi.cz Gabrielu Partyšovou, prostřednictvím které chce pomoci Nadačnímu fondu Propolis. Ten vznikl na podporu ženských charitativních a osvětových iniciativ. Výtěžek ze zboží prodané Gábinou poputuje přímo jemu.

„Vzhledem ke skutečnosti, že máme s portálem Hi.cz do budoucna velké plány, rozhodli jsme se podpořit tuto startovací kampaň na podporu dobré věci masivní OOH kampaní. Gábina je na našich plochách k vidění po celé České republice na 65 plochách, můžete ji spatřit také na plochách v pražské MHD. V budoucnu máme v plánu v této koncepci pokračovat, aktivně vyhledáváme další celebrity, prostřednictvím nichž bychom si přáli nadále pomáhat a fanouškům a uživatelům portálu Hi.cz tak přinášet atraktivní obsah,“ doplňuje Ferdinand Kraus, ředitel on-line divize skupiny BigBoard, pod níž Hi.cz spadá.

Zavřít reklamu

Unilever zvyšuje investice do marketingu

Starší článek

Polámaná rychlokuřata. Otřesné záběry ukazují, jak se v Česku chovají kuřata na maso

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Návrat legend i novinky chystá Nova na podzim. Bude pět hraných seriálů i nový Masterchef

Nova odvysílá závěrečnou řadu populární Policie Modrava, druhou řadu loňského hitu Pan profesor s Vojtěchem Dykem, další sérii reality show MasterChef či…
11. 8. 202211. 8. 2022
Média

Media projekt ukazuje stabilní čtenost tisku

Tiskové tituly i přes rostoucí inflaci oslovují většinu populace. Čte je osm z deseti obyvatel ČR, ukazují data Media projektu za 3. čtvrtletí 2021 až 2.
11. 8. 202211. 8. 2022
Kampaně

Už vás válka unavuje? Co kdyby to vzdaly ikony svobody a harmonie

Projekt ukrajinské Leo Burnett ze sítě Publicis Groupe působivě reaguje na „únavový syndrom“ ze zpráv o pokračující ruské invazi v zemi.
11. 8. 202211. 8. 2022
Marketing

Mohou značky růst i v dobách inflace?

Česká republika zažívá nejvyšší inflaci od roku 1993. Lidé mají hlouběji do kapsy a značky jsou už poněkolikáté za posledních dvacet let v extrémně těžké…
11. 8. 202211. 8. 2022
Reklama
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Novým CEO MultiSport Benefit je Miroslav Rech
Romana Jourdren vede obchod společnosti Orkla Foods

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.