Foto: Hi.cz

Portál Hyperinzerce prošel kompletní proměnou

27. 7. 2022 14:07

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Nové funkce, zásadní zvýšení přehlednosti a především uživatelského komfortu. To přinesla prodávajícím i nakupujícím proměna inzertního portálu Hyperinzerce.cz, který v nové podobě od 1. května letošního roku funguje pod novou značkou, a to Hi.cz.

„Změny byly hlavně na zcela novém back-endu – abychom neztratili komunitu, která byla zvyklá na ‚starý‘ kabátek. Postupně jej však měníme do moderní podoby a přidáváme funkcionality, jako je možnost osobního marketplace nebo pokročilé nastavení hlídacího psa u konkrétních témat či filtrů,“ přibližuje změny Jaroslav Holý, jednatel Hyperinzerce.

Od 1. května roste i počet inzerátů, v meziročním srovnání o dvacet procent. Řečí čísel – měsíčně se na webu zobrazují desítky tisíc inzerátů. Ještě více, o dvacet pět procent, narostl počet odpovědí. V návštěvnosti vedou muži, ovšem více nakupují ženy. Nejefektivnějším regionem je Praha, a to až čtyřikrát více než ostatní – návštěvníci webu z metropole, pokud přijdou na Hi.cz, tak většinou skutečně něco koupí či prodají.

„Hyperinzerce má stále obrovský potenciál. Nejen díky nové značce Hi.cz, ale především na základě zvyšující se komunity stálých uživatelů. Chceme se více zaměřit na pokročilou segmentaci, personalizaci a automatizaci komunikace s vybranými cílovými skupinami. Udělat z Hi.cz první volbu pro prodej použitého i nového zboží, a to nejen mezi konkrétními zákazníky, ale také od firem, které díky moderní platformě dokáží jasně a přesně zacílit své potenciální zákazníky,“ dodává Jaroslav Holý.   

Důraz na společenskou odpovědnost

Současně s proměnou funkcionality a prostředí přichází na Hi.cz také podpora společenské odpovědnosti. Proto si pro zahajovací kampaň pro představení nového portálu široké veřejnosti vybrala Hi.cz Gabrielu Partyšovou, prostřednictvím které chce pomoci Nadačnímu fondu Propolis. Ten vznikl na podporu ženských charitativních a osvětových iniciativ. Výtěžek ze zboží prodané Gábinou poputuje přímo jemu.

„Vzhledem ke skutečnosti, že máme s portálem Hi.cz do budoucna velké plány, rozhodli jsme se podpořit tuto startovací kampaň na podporu dobré věci masivní OOH kampaní. Gábina je na našich plochách k vidění po celé České republice na 65 plochách, můžete ji spatřit také na plochách v pražské MHD. V budoucnu máme v plánu v této koncepci pokračovat, aktivně vyhledáváme další celebrity, prostřednictvím nichž bychom si přáli nadále pomáhat a fanouškům a uživatelům portálu Hi.cz tak přinášet atraktivní obsah,“ doplňuje Ferdinand Kraus, ředitel on-line divize skupiny BigBoard, pod níž Hi.cz spadá.

Foto: Hi.cz

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Tisková zpráva

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.