Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: PR Klub
Lidé

Petr Jonák nastoupil do Sazky jako ředitel vnějších vztahů a udržitelnosti

Redakce MAM19. 7. 202219. 7. 2022

Do loterijní společnosti Sazka, patřící do impéria KKCG miliardáře Karla Komárka, přichází Petr Jonák z T-Mobile, kde působil na stejné pozici. 

Sazka mezi priority staví právě společenskou odpovědnost i udržitelnost. Mezi Jonákovy úkoly bude patřit jejich posilování, tvorba strategií i exekuce směřování firmy. “Má nová pozice mi umožní navázat na zkušenost z oblastí public relations, korporátní komunikace a také udržitelnosti a ESG principů,” uvedl na LinkedIn Jonák. 

Petr Jonák začínal jako novinář ČTK v Praze a Bruselu. Poté pracoval pro Škodu Auto, nebo například finanční skupinu BXR. Petr Jonák dříve čtyři roky působil jako communications & sustainability ředitel pro český a slovenský trh také v Coca-Cola Hellenic Bottling Company. 

Od roku 2015 je také členem představenstva Svazu průmyslu a dopravy, kde má na starosti komunikaci a oblast udržitelnosti. V minulosti působil rovněž v Národní ekonomické radě vlády (NERV). V roce 2020 nastoupil do T-Mobile, v níž strávil poslední dva roky.

Zavřít reklamu

Deloitte v kampani od DFMG nabízí absolventům práci, jakou chtějí

Starší článek

Mastercard vydal své první album Priceless, podpořil mladé umělce

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Návrat legend i novinky chystá Nova na podzim. Bude pět hraných seriálů i nový Masterchef

Nova odvysílá závěrečnou řadu populární Policie Modrava, druhou řadu loňského hitu Pan profesor s Vojtěchem Dykem, další sérii reality show MasterChef či…
11. 8. 202211. 8. 2022
Média

Media projekt ukazuje stabilní čtenost tisku

Tiskové tituly i přes rostoucí inflaci oslovují většinu populace. Čte je osm z deseti obyvatel ČR, ukazují data Media projektu za 3. čtvrtletí 2021 až 2.
11. 8. 202211. 8. 2022
Kampaně

Už vás válka unavuje? Co kdyby to vzdaly ikony svobody a harmonie

Projekt ukrajinské Leo Burnett ze sítě Publicis Groupe působivě reaguje na „únavový syndrom“ ze zpráv o pokračující ruské invazi v zemi.
11. 8. 202211. 8. 2022
Marketing

Mohou značky růst i v dobách inflace?

Česká republika zažívá nejvyšší inflaci od roku 1993. Lidé mají hlouběji do kapsy a značky jsou už poněkolikáté za posledních dvacet let v extrémně těžké…
11. 8. 202211. 8. 2022
Reklama
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Novým CEO MultiSport Benefit je Miroslav Rech
Romana Jourdren vede obchod společnosti Orkla Foods

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.