Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Lidé

Novým šéfredaktorem Aktuálně.cz bude Jan Nevyhoštěný

Tisková zpráva28. 7. 202228. 7. 2022

Novým šéfredaktorem zpravodajského serveru Aktuálně.cz se od 1. srpna stane Jan Nevyhoštěný, dosavadní zástupce šéfredaktora. V čele redakce nahradí Josefa Pazderku, který po šestiletém působení v Aktuálně.cz z vydavatelství odchází.

Jan Nevyhoštěný (40) působí v médiích přes 15 let. Po studiích politologie na Univerzitě Karlově a mezinárodních vztahů na VŠE nastoupil jako online editor do Lidových novin, odkud přešel do redakce serveru iDNES. Jako šéfredaktor necelé tři roky vedl politologickou revue Mezinárodní politika. Před příchodem do Economie krátce působil v České televizi jako vedoucí vydání jejího zpravodajského webu ČT24.cz. Od léta 2018 je zástupcem šéfredaktora Aktuálně.cz a současně vede jeho ekonomickou sekci.

PSALI JSME
Šéfkou eventů Economie je Martina Kaloušová

„Jsem ráda, že vedení našeho prestižního serveru svěřujeme do rukou zkušeného novináře, který byl po řadu let klíčovým členem redakčního týmu Aktuálně.cz, a představuje tak záruku kvalitní a respektované žurnalistiky, na kterou jsou čtenáři serveru zvyklí,“ říká Lenka Černá, generální ředitelka vydavatelství Economia. „Josef Pazderka nastavil profesionální laťku Aktuálně.cz vysoko, a jestli někdo může na jeho práci navázat, pak je to právě Jan Nevyhoštěný. Josefovi chci za sebe i celou Economii upřímně poděkovat za všechno dobré, co pro Aktuálně.cz vykonal, a popřát mu do jeho dalšího působení mnoho úspěchů. Janovi přeji, ať se mu v jeho nové roli daří na dosavadní úspěchy navazovat a dál posilovat postavení Aktuálně.cz v segmentu zpravodajských a publicistických serverů,“ dodává Černá.

„Naší nejvyšší prioritou je důvěryhodné, nezávislé a rychlé zpravodajství. Ne náhodou nás letošní Reuters Institute Digital News Report zařadil v důvěryhodnosti do čela českých online médií. To je pro nás v době dezinformační exploze tím nejlepším vysvědčením i závazkem do budoucna,“ říká nově jmenovaný šéfredaktor Jan Nevyhoštěný.

„Principem fungování všech titulů Economie je redakční nezávislost v otázkách obsahu a je dobře, že nám vedení vydavatelství tento princip znovu potvrdilo,“ dodává Nevyhoštěný. „Jsem rád, že mohu díky tomu pokračovat se špičkovým týmem, který vytvořil a přes čtyři roky vedl můj předchůdce, a věnovat se novým úkolům v této nesnadné době.“ Těmi jsou podle nového šéfredaktora zesílený důraz na názorovou žurnalistiku, kvalitní kulturní servis a zejména vizuální a datové speciály. Právě v interaktivních infografikách je Aktuálně.cz dlouhodobě jedničkou na trhu.

„Zvláštní prioritu má pro nás také kvalitní původní videoobsah, na který se chceme zaměřovat stále více. Budeme pokračovat i v rozsáhlých seriálových projektech věnovaných celospolečenským problémům v environmentální, vzdělávací a sociální oblasti,“ popisuje nový šéfredaktor.

Už brzy Aktuálně.cz spustí hlavní část velkého projektu Česko společně zaměřeného na „propichování“ sociálních bublin. Mezi další plány patří pokračování projektu Chytré Česko a nově hodlá Aktuálně.cz do větší hloubky otevírat otázky elektromobility.

Zavřít reklamu

Web pomůže firmám s komunikací v krizových situacích

Starší článek

Jak vypadá kečup podle umělé inteligence? Jako Heinz

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Michal Baranec je v Mind2Flo šéfem pro zákaznickou zkušenost

Do agentury Baranec přišel z Dentsu. Klientům pomůže v akvizici nových zákazníků, personalizaci služeb i využití dat ke zlepšení vnímání brandů.
17. 8. 202217. 8. 2022
Kampaně

Složitá doba si žádá pevné zdraví, říká VZP

Aktuální akviziční kampaň Všeobecné zdravotní pojišťovny od McCann Prague používá minimalistické vizuály, které vycházejí z nové identity značky.
17. 8. 202217. 8. 2022
Média

Nielsen bude pro Amazon měřit sledovanost čtvrtečních streamů NFL

Společnosti Nielsen a Amazon podepsaly tříletou dohodu o měření sledovanosti vysílání „Thursday Night Football“ ligy amerického fotbalu NFL.
17. 8. 202217. 8. 2022
Kampaně

T-Mobile v kampani řeší bezpečnostní osvětu v online světě

Kampaň s názvem Klik pro klid připravila agentura katz83 pod vedením ideamakera Jonáše Čumrika.
17. 8. 202217. 8. 2022
Reklama
Commlab banner 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Petra Jankovičová nastoupila do Madmonq
Marek Hlavica bude ředitelem APRA

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.