Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Retail

Manufaktura startuje bezobalový prodej

Tisková zpráva14. 7. 202214. 7. 2022

Česká kosmetická firma Manufaktura v několika svých prodejnách v červenci 2022 spouští pilotní projekt prodeje stáčené kosmetiky Bez obalu. Reaguje na aktuální trendy v oblasti ekologie a udržitelnosti a zároveň plní přání svých věrných zákazníků, kteří po stáčeném sortimentu volali.

Hlavní myšlenkou bezobalového prodeje je samozřejmě úspora obalového materiálu, který při spotřebě kosmetiky vzniká. Zákazník může lahvičku využívat opakovaně a ušetřit tak mnoho jednorázového plastu. Nádoby, ze kterých se kosmetika v prodejnách Manufaktura stáčí, se po vyčerpání vracejí zpět do výrobního závodu Manufaktury v pražských Čakovicích, kde se hygienicky vymyjí a znovu použijí. Díky tomu nevzniká ani žádný zbytečný odpad při výrobě. Dalším benefitem je cenová úspora. Zákazník při každém bezobalovém nákupu ušetří přibližně 20 procent oproti ceně výrobku v originálním balení.

Sázka na jistotu

Manufaktura pro nový bezobalový projekt vybrala dva nejpopulárnější produkty – legendární Pivní šampon na vlasy s pravým českým pivem a oblíbený Sprchový gel Louka s anti-pollution účinkem. Jedná se o bestsellery, které se dlouhodobě drží na prvních příčkách prodeje, a tak si Manufaktura slibuje pozitivní ohlasy všech příznivců eko nákupů a věří, že osloví i mnoho další spotřebitelů kvalitní české kosmetiky.

Do vybraných obchodů Manufaktura si zákazník donese vlastní čistou a uzavíratelnou nádobu, ve které si svůj oblíbený Pivní šampon nebo Sprchový gel Louka odnese. Další možností je, si za poplatek koupit univerzální lahvičku o objemu až 500 ml.

PSALI JSME
Tierra Verde natočila spot na první dobrou

„S obaly všeobecně šetříme, využíváme papír, PET, sklo a jiné lehko recyklovatelné materiály a jednoznačně také v této oblasti preferujeme české dodavatele.“, říká kreativní ředitelka společnosti Manufaktura Bára Čechová.

Jedná se o pilotní projekt, a tak nebylo cílem zavést tento prodej ve všech prodejnách. Obchody jsou vybrané tak, aby stáčený prodej kosmetiky mohli využít zákazníci napříč Českou a Slovenskou republikou. Stáčený sortiment zákazníci zakoupí ve vybraných prodejnách Manufaktura v Praze, Pardubicích, Brně, Ostravě, Zlíně, Bratislavě a Žilině. Konkrétní seznam prodejen naleznete zde.

„Už od roku 1991 přirozeně ctíme zásady udržitelného podnikaní. Vždy jsme hledali cesty, jak produkovat co nejméně odpadu. Díky vlastnímu vývoji, výrobě i logistice máme veškeré procesy přímo pod kontrolou a můžeme si dovolit například opakovaně využívat distribuční kartonové krabice pro závozy zboží. Naše lahvičky jsou vyrobeny z PETU v ČR, několik let obsahují 30 % recyklovaného plastu. Podíl recyklovaného plastu v lahvičkách jsme v roce 2021 zvýšila na 50 %. Doposud se nám tím podařilo uspořit více než 23 tun plastu. Prodej stáčeného sortimentu je dalším logickým krokem,“ dodává Čechová.

Zavřít reklamu

Marketing Pilulky nově vede Šimon Čapek

Starší článek

Ondřej Pavelek opouští Httpool

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Michal Baranec je v Mind2Flo šéfem pro zákaznickou zkušenost

Do agentury Baranec přišel z Dentsu. Klientům pomůže v akvizici nových zákazníků, personalizaci služeb i využití dat ke zlepšení vnímání brandů.
17. 8. 202217. 8. 2022
Kampaně

Složitá doba si žádá pevné zdraví, říká VZP

Aktuální akviziční kampaň Všeobecné zdravotní pojišťovny od McCann Prague používá minimalistické vizuály, které vycházejí z nové identity značky.
17. 8. 202217. 8. 2022
Média

Nielsen bude pro Amazon měřit sledovanost čtvrtečních streamů NFL

Společnosti Nielsen a Amazon podepsaly tříletou dohodu o měření sledovanosti vysílání „Thursday Night Football“ ligy amerického fotbalu NFL.
17. 8. 202217. 8. 2022
Kampaně

T-Mobile v kampani řeší bezpečnostní osvětu v online světě

Kampaň s názvem Klik pro klid připravila agentura katz83 pod vedením ideamakera Jonáše Čumrika.
17. 8. 202217. 8. 2022
Reklama
FM banner srpen 300x250
Commlab banner 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Petra Jankovičová nastoupila do Madmonq
Marek Hlavica bude ředitelem APRA

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.