Foto: Warhorse

Jiří Rýdl míří z Warhorse řídit marketing Cimexu

15. 7. 2022 13:07

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Po oznámení odchodu z předního českého herního studia Warhorse, v němž strávil uplynulých více než osm let, míří Jiří Rýdl do společnosti Cimex.

Od července Jiří Rýdl působí v pozici marketingového manažera společnosti Cimex Invest. Do portfolia skupiny spadá největší česká hotelová síť Orea Hotels & Resorts s celkem 16 hotely, několik administrativních budov a rezidenčních objektů a historický objekt kláštera Sv. Gabriela v Praze. 

„Na starosti budu mít přípravu marketingové strategie značky s důrazem na kompetitivní portfolio kancelářských budov, ale taká na relativně nové projekty, jako jsou flexibilní kanceláře Mo-Cha nebo propagace unikátního eventového prostoru Gabriel Loci. A kdo ví, jestli se tam nějaké spojení s gamingem nakonec také nenajde?“ uvedl na dotaz MAM k novému působišti Jiří Rýdl.

Jiří Rýdl začínal kariéru v Centrum Holdings, do Warhorse Studios přišel v únoru 2014 do oddělení PR, v červenci 2015 se posunul do role marketingového manažera a setrval v ní až do letošního června. Na starosti měl marketingovou strategii a budování brandu českého studia, jež vytvořilo například velmi úspěšnou počítačovou hru Kingdom Come: Deliverance, které se po světě prodalo několik milionů.

Foto: Warhorse

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.