Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Coca-Cola
Kampaně

Coca-Cola představila letní kampaň s kapelou Mirai

Tisková zpráva20. 7. 202220. 7. 2022

Hlavní roli v nové kampani Coca-Cola hraje hudba. Značka se v ní spojila s umělci jako Griff, TRI.BE či v Česku a na Slovensku s kapelou Mirai.

Coca-Cola v červenci spustila novou marketingovou kampaň zaměřenou na hudbu a zážitky s ní spojené. Mezi hlavní komunikační pilíře kampaně patří jednak nové televizní spoty a také spoty, které komunikují atraktivní spotřebitelskou soutěž pro všechny. Ambasadoři kampaně z řad hudebníků z celého světa představují vlastní originální pojetí písně A Kind of Magic od kapely Queen. Jedinečná je také globální hudební platforma Coke Studio, jež dává šanci mladým talentům rozvinout jejich potenciál a oslovit nové publikum.

Nová kampaň bude k vidění v televizi, na internetu, v obchodech či na billboardech. V hudebním klipu, který zároveň poslouží jako televizní reklama, se objeví Griff, TRI.BE nebo Ari Lennox. V České republice a na Slovensku je letošním hlavním ambasadorem oblíbená popová skupina Mirai.

„Léto si na festivalové šňůře pokaždé užíváme naplno. Lidé se přicházejí bavit a pozitivní energie, kterou publikum vytváří, nám neskutečně zlepšuje náladu. Coca-Cola ve své nové kampani tuhle vášeň skvěle vystihla a my jsme rádi, že můžeme být její součástí,“ říká frontman skupiny Mirai Navrátil.

V rámci kampaně značka Coca-Cola komunikuje také novou příchuť bez cukru Coca-Cola Zero Lime, která se k létu a festivalům skvěle hodí. Na hudební festivaly, jako je například Benátská! Přehrady Fest (Vranov, Seč, Veselí n. Lužnicí), Hudba žije Bojnice nebo Hip Hop žije Ostrava, se pak díky kampani Coca-Cola podívá řada fanoušků zcela zdarma. Vstupenky je totiž možné vyhrát v aplikaci, kterou lze snadno stáhnout a otevřít pomocí QR kódu na lahvích Coca-Cola. Pak už stačí jen zadat soutěžní kód zpod víčka lahve a zahrát si hru o ceny. Mezi nimi jsou vstupenky na koncert Mirai, Samsung reproduktory či Coca-Cola merch.

Komplexní 360stupňová komunikace využívá i další digitální nástroje od online reklamy až po soutěžní Coca-Cola aplikaci. Zahrnuje rovněž outdoorovou reklamu a aktivaci v obchodech. „Hudba dokáže opravdu hodně a naše nová kampaň je její oslavou po všech stránkách. Věnovali jsme se jí při výběru ambasadorů i cen do soutěže, byla hlavní motivací při přípravě unikátní platformy Coke Studio a udělala nám radost díky zbrusu nové verzi oblíbené písně A Kind of Magic. Velmi nás těší také spolupráce s kapelou Mirai a aktivace na lokálních festivalech. Věřím, že stejně nadšení budou i návštěvníci festivalů,“ popisuje brand manažerka společnosti Coca-Cola Marie Drotárová.

Zavřít reklamu

Televizi a streaming čeká hybridní budoucnost

Starší článek

Netflix ztratil „jen“ milion diváků. Pro reklamní byznys se spojil s Microsoftem

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Michal Baranec je v Mind2Flo šéfem pro zákaznickou zkušenost

Do agentury Baranec přišel z Dentsu. Klientům pomůže v akvizici nových zákazníků, personalizaci služeb i využití dat ke zlepšení vnímání brandů.
17. 8. 202217. 8. 2022
Kampaně

Složitá doba si žádá pevné zdraví, říká VZP

Aktuální akviziční kampaň Všeobecné zdravotní pojišťovny od McCann Prague používá minimalistické vizuály, které vycházejí z nové identity značky.
17. 8. 202217. 8. 2022
Média

Nielsen bude pro Amazon měřit sledovanost čtvrtečních streamů NFL

Společnosti Nielsen a Amazon podepsaly tříletou dohodu o měření sledovanosti vysílání „Thursday Night Football“ ligy amerického fotbalu NFL.
17. 8. 202217. 8. 2022
Kampaně

T-Mobile v kampani řeší bezpečnostní osvětu v online světě

Kampaň s názvem Klik pro klid připravila agentura katz83 pod vedením ideamakera Jonáše Čumrika.
17. 8. 202217. 8. 2022
Reklama
Commlab banner 300x250
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Petra Jankovičová nastoupila do Madmonq
Marek Hlavica bude ředitelem APRA

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.