Billu Česká republika řídí Liam Casey

1. 7. 2022 11:07

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Liam Casey převezme od 1. července pozici generálního ředitele společnosti Billa Česká republika a společně s Ilse Holzer (finanční ředitelka) a Petrem Dupalem (provozní ředitel) vytvoří nový manažerský tým. V této funkci bude přímo podřízen Espenu B. Larsenovi, předsedovi představenstva Rewe International.

Casey se narodil v Irsku a svou kariéru v maloobchodě s potravinami zahájil v roce 2004 jako vedoucí prodejní oblasti ve společnosti Lidl Ireland. V rámci společnosti Lidl postupoval od prodeje k řízení kategorií, zastával různé vedoucí funkce a v roce 2015 byl jmenován obchodním ředitelem (CCO). V této funkci byl zodpovědný za rozvoj a realizaci obchodní a marketingové strategie a další korporátní odpovědnosti pro Lidl Irsko a Severní Irsko.

V červnu 2020 přešel do společnosti Rewe Group v Kolíně nad Rýnem na pozici senior buying director Rewe Group Buying & Penny Germany Fresh Food.

Ve své nové funkci generálního ředitele společnosti Billa Česká republika bude Liam Casey zodpovědný mj. za řízení obchodní strategie firmy, strategický marketing, nákup, expanzi, lidské zdroje a další korporátní oblasti.

Dariusz Tomasz Bator, generální ředitel společnosti Billa Česká republika, opouští společnost za nejlepších podmínek a vydává se vstříc novým profesním výzvám. Do společnosti Billa v České republice nastoupil v dubnu 2021 poté, co v letech 2014 až 2021 zastával funkci generálního ředitele společnosti Billa Slovensko.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Tisková zpráva

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.