Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: pepper..field
Marketing

Žufánek s pepper.field společně představily limitku pepřového ginu

Redakce MAM15. 6. 202215. 6. 2022

Český lihovar Žufánek a fair trade projekt pepper..field spustily limitovanou edici pepřového ginu. První lahev se vydražila za rekordních 70 tisíc korun, které poputují na dobročinné účely pro Nadaci VIA.

Martin Žufánek a fair trade prodejce Kampotského pepře – český projekt .pepper..field – spustily předprodej limitované letní edice pepřového ginu. Lahev č. 1 byla ve včerejších večerních hodinách vydražena za 70 tisíc korun na charitativním galavečeru Nadace VIA v zahradách Žofín. Hlavní složkou je lyofilizovaný Kampotský pepř, který získal poprvé v ČR cenu Golden Fork za jednu z nejlepších delikates světa. Chuť autentického italského ginu pomáhal dotvořit italský michelinský šéfkuchař Matteo De Carli.

„Je to jeden z nej ginů, co jsem kdy vyrobil. Ten pepř je neuvěřitelný!“ prohlásil Martin Žufánek po stočení první lahve. Je to zároveň historicky první gin tohoto slavného českého lihovarníka, který je postaven na vínovici. Prvních sto lahví je sběratelským kouskem s podpisem tvůrce. Každá lahev má své unikátní číslo.

Čtěte také:
Žufánek a Pflanzer zakládají novou agenturu Wiseguys

Hlavní složkou pepper..ginu je lyofilizovaný zelený Kampotský pepř, díky kterému se .pepper..field stal první českou firmou, který získala nejvyšší gastronomické ocenění světa – Golden Forkve Velké Británii. Uvnitř pepřového ginu se dále ukrývají olivy, mandle, bazalka, citronová tráva či neroli.

Zavřít reklamu

L’Oréal v dekorativní kosmetice inzeruje nejvíce

Starší článek

Rozptylme konečně mlhu kolem hodnoty značky!

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Anatomie efektivity podle WARC

Snížení rozpočtu na média má velké finanční následky, varuje nová studie představená na Cannes Lions 2022.
4. 7. 20224. 7. 2022
Marketing

Ageismus: tahle práce není pro starý

Firmy si zadělávají na velké problémy, když při náborech opomíjejí lidi středního věku. Generace 50+ pomáhá růstu byznysu, prospěje agenturám i marketingu.
4. 7. 20224. 7. 2022
Lidé

Generální ředitel ČT Petr Dvořák obhájil post viceprezidenta Evropské vysílací unie

Generální ředitel České televize Petr Dvořák byl na dnešní valné hromadě v Dubrovníku již podruhé zvolen viceprezidentem Evropské vysílací unie (EBU).
1. 7. 20221. 7. 2022
Lidé

Ondřej Cikán je novým ředitelem Rock rádia

Rock rádio, patřící do mediální skupiny Media Bohemia, má nového ředitele. Stal se jím dosavadní programový ředitel Fajn rádia, Ondřej Cikán, který tak…
1. 7. 20221. 7. 2022
Reklama
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Billu Česká republika řídí Liam Casey
Z řetězce Albert odchází ředitel digitálního marketingu Matoušek

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.