Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Doconomy
Kampaně

Znečištění naživo. Švédská OOH kampaň ukazuje dopady na klima

Pavel Hejkrlík9. 6. 20229. 6. 2022

Startupy Doconomy a Kayrros spustily iniciativu, která pomocí venkovní digitální reklamy ukazuje týdenní data o uhlíkové stopě Švédska.

Projekt „The 2030 Forecast“ cílí na zvýšení povědomí o emisích a klimatické změně. Spuštění platformy proběhlo během Světového dne životního prostředí 5. června 2022, přičemž údaje o celonárodních emisích byly veřejně zobrazeny na OOH plochách v ulicích Stockholmu.

K vytvoření „prognózy 2030“ se Doconomy spojila s analytickou firmou Kayrros zaměřenou na data z energetiky a klimatu, která analyzuje satelitní snímky a další zdroje dat za účelem sledování environmentálních metrik. Kayrros ve spolupráci s Evropskou kosmickou agenturou (ESA) a francouzským Národním centrem pro vesmírná studia využívá umělou inteligenci k získávání signálů o emisích skleníkových plynů na základě senzorů a pozorování Země.

„Veřejnost si zaslouží být informována o pokroku při dosahování cílů snižování emisí. Je to první krok k přijetí opatření a vytvoření spojení mezi uhlíkovou stopou jednotlivce a dopadem průmyslových emisí na životní prostředí. Jsme si jisti, že se časem stanou tato čísla veřejně známými a relevantními. Je to začátek učební křivky, s kterou se příliš dlouho otálelo,“ uvedl ředitel pro inovace ve společnosti Doconomy Johan Pihl.

Doconomy a Kayrros chtějí podporovat kolektivní odpovědnost za emise skleníkových plynů tak, že každý týden sledují pokrok Švédska směrem ke splnění stanovených cílů do roku 2030. „Naše schopnost řešit změnu klimatu kolektivně a efektivně závisí na povědomí veřejnosti o tom, co naši stopu zvětšuje či zmenšuje. Klimatická gramotnost a transparentnost dat jsou klíčem k zajištění toho, že budeme dělat správná rozhodnutí nejen ve veřejné politice a podnikových praktikách, ale také v našem každodenním životě,”  uvedl spoluzakladatel a prezident společnosti Kayrros Antoine Rostand.

Zavřít reklamu

Speciální edice NFT s obrázky rakoviny chce vybírat peníze na boj s nemocí

Starší článek

Májka láká na výlet v kampani od WMC Grey

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Campari servíruje hostům festivalu koktejl KVIFF 56

Značka aperitivu je poprvé partnerem MFF Karlovy Vary, stejně jako byla partnerem filmového festivalu v Cannes.
5. 7. 20225. 7. 2022
Marketing

Anatomie efektivity podle WARC

Snížení rozpočtu na média má velké finanční následky, varuje nová studie představená na Cannes Lions 2022.
5. 7. 20225. 7. 2022
Marketing

Innogy, Česká televize a Barrandov Studio podpořily ve Varech čtyři scénáře

Zakladatelé Filmové nadace rozdělili mezi pět autorů 730 tisíc korun. Dodnes mělo premiéru 16 filmů podle oceněných scénářů.
5. 7. 20225. 7. 2022
Marketing

Ageismus: tahle práce není pro starý

Firmy si zadělávají na velké problémy, když při náborech opomíjejí lidi středního věku. Generace 50+ pomáhá růstu byznysu, prospěje agenturám i marketingu.
4. 7. 20224. 7. 2022
Reklama
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Generální ředitel ČT Petr Dvořák obhájil post viceprezidenta Evropské vysílací unie
Ondřej Cikán je novým ředitelem Rock rádia

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.