Foto: Ipsos

Škoda Auto posiluje. Ze Samsungu přichází Tereza Vránková

14. 6. 2022 10:06

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Puma s Fotbalovou asociací České republiky představily nové dresy

Puma ve spolupráci s Fotbalovou asociací České republiky slavnostně představila dresy národního týmu pro nadcházející 2 období, ve kterých si mimo jiné reprezentanti zahrají letošní Euro.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Na pozici šéfky global brand experience nastoupila do mladoboleslavské automobilky Tereza Vránková, která dosud působila jako šéfka PR a marketingové komunikace jihokorejské značky Samsung.

V Samsungu strávila předchozích šest let. Předtím měla na starosti marketing a PR ve skupině Wüstenrot a v letech 2011 až 2013 působila jako ředitelka marketingové komunikace operátora T-Mobile. 

Škoda oznámila také další personální změny. Od začátku června se funkce vedoucího prodeje ujal Tomáš Duchoň. Během 18 let ve společnosti nasbíral cenné zkušenosti na mnoha manažerských postech v Česku i v zahraničí. Nyní ho čeká vedení prodeje nových a ojetých vozů v České republice s cílem dále posílit pozici značky jako lídra tuzemského automobilového trhu.

Tomáš Duchoň

Dosavadní vedoucí prodeje Jan Pícha se stal vedoucím servisních služeb. Na tomto místě střídá Karla Starého, jenž přešel do centrály v Mladé Boleslavi, kde povede oddělení After Sales. 

Čtěte také:
PR pro Škoda Auto v Česku dělá FleishmanHillard

„Jsem rád, že se v současné situaci můžeme opřít o zkušené manažery, kteří ve svém dřívějším působení prokázali vysoké kvality profesionální i lidské. Vítám na palubě Tomáše Duchoně a přeji mu hodně úspěchů. Janu Píchovi děkuji za odvedenou práci a věřím, že v nové funkci si povede neméně úspěšně. Karel Starý zaslouží ocenění za to, co pro značku Škoda na českém trhu udělal, a při této příležitosti mu chci popřát vše nejlepší v jeho další kariéře,” uvedl Jiří Maláček, vedoucí českého zastoupení automobilky Škoda.

Foto: Ipsos

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.