Foto: Loono

Sahejte si na ně, vyzývají Loono a Philips v kampani na samovyšetření prsou a varlat

2. 6. 2022 10:06

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Výrobce zdravotnických produktů a výrobků osobní péče Philips se přidal k neziskové organizaci Loono a jejímu projektu #prsakoule. Společně apelují na ženy i muže, aby nezapomínali na samovyšetření prsou a varlat.

Kampaň sahejtesinane.cz k edukačnímu projektu #prsakoule cílí na ženy i muže a poběží v průběhu celého roku. Kromě sociálních sítí a influencerů má podporu také v digitalu, e-mailingu a PR. Protože si velká část populace odstraňuje chloupky a chlupy pravidelně, rozhodly se toho Loono a Philips využít a vysvětlovat lidem, že by tuhle činnost mohli spojit se samovyšetřením. A klidně do toho také zapojit svého partnera či partnerku. Zabere to jen pár minut, ale život si tím mohou prodloužit o desítky let.

Intimní partie a prevence v hlavní roli

Podle MUDr. Kateřiny Vackové, zakladatelky neziskové organizace Loono, statistiky ukazují, že na prevenci chodí pravidelně jen 30 až 40 procent Čechů, což je málo. Tým Loono, který tvoří mladí lékaři, studenti medicíny a další profesionálové, se proto snaží vést veřejnost k tomu, aby nepodceňovala prevenci. „Jsme rádi, že nám s edukačními kampaněmi pomáhají i velké společnosti, jako je Philips, a že preventivní péči o sebe a své blízké považují za důležité téma,“ konstatuje Vacková.

Hlavními produktovými hrdiny kampaně je IPL epilátor Philips Lumea a přístroj Philips OneBlade, tedy výrobky, kterými si ženy i muži ošetřují stejné partie, jakým se věnuje i projekt #prsakoule. „Naše kampaň sahejtesinane.cz cílí na obě pohlaví, protože v tom jedou společně: podle statistik objeví přibližně třetinu nálezů partneři. Proto v rámci edukační kampaně oslovujeme ženy i muže a zároveň je podporujeme i v tom, aby si preventivní vyšetření prováděli vzájemně,“ vysvětluje Gabriela Bartošová, Consumer Marketing Manager ze společnosti Philips.

Speciální edukační web podpoří i influenceři

V rámci kampaně vznikly také speciální webové stránky www.sahejtesinane.cz s instruktážními videy, která ukazují, jak si prsa a varlata vyšetřit doma. Obsah webu vytvořila agentura Follow Bubble ve spolupráci s lektory z organizace Loono. Do kampaně se postupně zapojuje i řada českých a slovenských influencerů (např. @matka_veronika, @naoleo, @sweetladylollipop) cílících nejen na mladou generaci, ale i na rodiče malých dětí. Kampaň poběží také na Facebooku a Instagramu jak samostatně, tak ve spojení s kampaněmi na Philips Lumea a Philips OneBlade. Součástí marketingového mixu je i e-mailingová podpora a PR. První vlna běží v květnu a červnu, druhá na podzim.

Vizitka kampaně:

Kreativní agentura: Follow Bubble

Produkce: Follow Bubble, Philips, Loono

Značka: Philips

Klient: Philips

Partner: Loono

Mediamix: digital, social, e-mailing, PR

Nasazení: květen až prosinec 2022

Foto: Loono

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.