Progresus v kampani propojuje investice a film

22. 6. 2022 10:06

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Investiční skupina Progresus zaměřená na realitní development se představila ve spotu jako partner 56. ročníku MFF Karlovy Vary.

„Během neuvěřitelných dvou měsíců se nám s mými kolegy (…) a týmem Engineroom podařilo vytvořit reklamní kampaň nesoucí myšlenku ‚Dobré scénáře nesmí zůstat na papíře… aby život stál za to!‘ Svět filmu a svět investic toho mají totiž mnoho společného. Na počátku je vždy kreativní myšlenka, na kterou navazují nitky příběhu. Když se vše podaří, na jedné straně přichází úspěch na filmovém plátně, nebo úspěšné naplnění investičního záměru na straně druhé,“ napsala na síti LinkedIn Dana Kryńska, ředitelka marketingu a PR v Progresus Invest Holding.

Detaily kampaně

Režisér: Dan Pánek

Učinkující: Martina Hekerová

Agentura: Engineroom

Nasazení: červen/červenec 2022

Mediatypy: OOH v Praze, online, KVIFF

Vary letos opět ve velkém

Aktivace značky bude podle Kryńske probíhat i přímo v době konání festivalu. Progresus bude ve Varech vidět hned na několika místech: „V rámci Progresus Lounge v centru města, což bude místo pro setkávání se s našimi hosty, dále pak budeme mít branding na Jánského mostě a v neposlední řadě na vstupu do lanovky vedoucí na hotel Imperial, kde proběhne Progresus Secret gala večírek v úterý 5.července,“ říká Kryńska.

„Díky vstupu nových partnerů jsme byli schopni pokrýt zvýšené náklady na organizaci festivalu,“ pochvaloval si nedávno výkonný ředitel MFF Karlovy Vary Kryštof Mucha na stránkách MAM.

Letos poprvé se na festivalu bude prezentovat jako hlavní partner společnost Rohlík.cz. „Karlovarský filmový festival je skvělá podívaná pro všechny návštěvníky a nezapomenutelný zážitek, který v každém zanechá spoustu dojmů. Proto, když se letos naskytla příležitost být s Rohlíkem jeho součástí, přišlo mi to jako skvělé a samozřejmé spojení. Navíc, se samotným prezidentem karlovarského festivalu panem Jiřím Bartoškou jsme se spojili již v loňském roce, kdy se stal tváří naší vánoční kampaně Boží Vánoce. I díky tomu mi naše letošní účast na festivalu dává ještě větší smysl,“ vyjádřil se k partnerství Tomáš Čupr, zakladatel Rohlíku.

Oficiálním pivem festivalu je od roku 2019 Pilsner Urquell a bude jím i pro letošní ročník. „Pro návštěvníky chystáme hned na dvou místech v Karlových Varech zóny, kde si budou moci vychutnat čepované pivo do skla od nejlepších výčepních, finalistů soutěže Pilsner Urquell Master Bartender. Sami si budou moci také vyzkoušet čepování a zasoutěžit si v něm se svými přáteli,“ říká Kristýna Tereková, marketingová manažerka značky Pilsner Urquell.

Marketingové aktivity chystají i další partneři, například Innogy, která je partnerem festivalu už 26. rokem, nebo Vodafone.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.