Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: YouTube
Kampaně

Portál Skrz.cz spustil cestovní kampaň v režii Milana Šteindlera

Redakce MAM15. 6. 202215. 6. 2022

Svou první cestovní kampaň spustil portál Skrz.cz. Režíroval ji Milan Šteindler a objeví se v ní Saša Rašilov.

Portál Skrz.cz letos prošel transformací ze srovnávače slevových portálů na cestovní portál. Ke změně loga a vizuální identity došlo po téměř dvanácti letech fungování společnosti. Nový brand reflektuje specializaci na cestovní ruch. Vstup do nové sezóny odstartoval Skrz novým logem a identitou. Původně červenomodrým názvem procházel šíp, který vystřídalo jednoduché dominantní písmeno S ve světle modré barvě. Jeho ohyby doplňují proti sobě mířící šipky. 

„Skrz.cz původně vznikal jako srovnávač slevových portálů. Po letech rozmachu, tento segment e-commerce začal upadat, až zcela skončil, proto firma hledala zcela nové působení. Našla ho v podobě cestovního ruchu, který až do roku 2019 nejen v tuzemsku konstantně rostl a zdolával nejrůznější rekordy,“ okomentoval transformaci ředitel portálu Matěj Dvorský.

Nyní přichází s televizní kampaní jejíž režie se ujal Milan Šteindler a v hlavní roli se představí Saša Rašilov. Kampaň bude k vidění během června a července v televizi v onlinu. Pod kampaní je podepsána agentura YYY, produkci zajistila společnost Flux Films. O mediální nákup se postarala agentura Mediaplus.

Čtěte také:
Skrz.cz prošel rebrandingem a dokončil změnu na cestovní portál

Zavřít reklamu

Rozptylme konečně mlhu kolem hodnoty značky!

Starší článek

Značka Outly může v Česku provozovat i optiky

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Campari servíruje hostům festivalu koktejl KVIFF 56

Značka aperitivu je poprvé partnerem MFF Karlovy Vary, stejně jako byla partnerem filmového festivalu v Cannes.
5. 7. 20225. 7. 2022
Marketing

Anatomie efektivity podle WARC

Snížení rozpočtu na média má velké finanční následky, varuje nová studie představená na Cannes Lions 2022.
5. 7. 20225. 7. 2022
Marketing

Innogy, Česká televize a Barrandov Studio podpořily ve Varech čtyři scénáře

Zakladatelé Filmové nadace rozdělili mezi pět autorů 730 tisíc korun. Dodnes mělo premiéru 16 filmů podle oceněných scénářů.
5. 7. 20225. 7. 2022
Marketing

Ageismus: tahle práce není pro starý

Firmy si zadělávají na velké problémy, když při náborech opomíjejí lidi středního věku. Generace 50+ pomáhá růstu byznysu, prospěje agenturám i marketingu.
4. 7. 20224. 7. 2022
Reklama
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Generální ředitel ČT Petr Dvořák obhájil post viceprezidenta Evropské vysílací unie
Ondřej Cikán je novým ředitelem Rock rádia

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.