Foto: YouTube

Portál Skrz.cz spustil cestovní kampaň v režii Milana Šteindlera

15. 6. 2022 11:06

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Agentura roku: porota za vášnivé diskuse vybírala odpovědnou agenturu

Již třetí zasedání poroty v rámci Agentury roku, kterou pořádá týdeník Marketing & Media, mělo za úkol vybrat odpovědnou agenturu. Odborným garantem této kategorie je Asociace společenské odpovědnosti.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Svou první cestovní kampaň spustil portál Skrz.cz. Režíroval ji Milan Šteindler a objeví se v ní Saša Rašilov.

Portál Skrz.cz letos prošel transformací ze srovnávače slevových portálů na cestovní portál. Ke změně loga a vizuální identity došlo po téměř dvanácti letech fungování společnosti. Nový brand reflektuje specializaci na cestovní ruch. Vstup do nové sezóny odstartoval Skrz novým logem a identitou. Původně červenomodrým názvem procházel šíp, který vystřídalo jednoduché dominantní písmeno S ve světle modré barvě. Jeho ohyby doplňují proti sobě mířící šipky. 

„Skrz.cz původně vznikal jako srovnávač slevových portálů. Po letech rozmachu, tento segment e-commerce začal upadat, až zcela skončil, proto firma hledala zcela nové působení. Našla ho v podobě cestovního ruchu, který až do roku 2019 nejen v tuzemsku konstantně rostl a zdolával nejrůznější rekordy,“ okomentoval transformaci ředitel portálu Matěj Dvorský.

Nyní přichází s televizní kampaní jejíž režie se ujal Milan Šteindler a v hlavní roli se představí Saša Rašilov. Kampaň bude k vidění během června a července v televizi v onlinu. Pod kampaní je podepsána agentura YYY, produkci zajistila společnost Flux Films. O mediální nákup se postarala agentura Mediaplus.

Čtěte také:
Skrz.cz prošel rebrandingem a dokončil změnu na cestovní portál

Foto: YouTube

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení