Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Pinterest
Marketing

Pinterest chce už konečně pořádně vydělávat

Redakce MAM30. 6. 202230. 6. 2022

Společnost Pinterest v úterý oznámila, že stávající CEO Ben Silbermann odchází a jeho funkce se ujímá Bill Ready, který šéfoval obchodu v Googlu.

„Bill bude pro tuto kapitolu společnosti lepším CEO než já,“ uvedl Silbermann pro list The Wall Street Journal.

Pinterest se už totiž dlouho investorům jeví jako promarněná příležitost. Má stovky milionů uživatelů, kteří většinu času tráví tím, že si „špendlí“ zboží, služby a nápady, které se jim líbí.

Platforma by proto mohla profitovat z užší provázanosti s obchodníky, což bohužel doposud významně zanedbávala. Ready, jehož funkce v Googlu zněla přesně president of commerce, payments & next billion users, má s e-commerce letité zkušenosti. Než v roce 2020 zakotvil v Google, byl na vrcholových pozicích ve společnostech jako Venmo či PayPal. Za jeho působení Google Shopping sice nijak významně neovládl svět e-commerce, ale Ready rozhodně zanechal stopu. Obchod se stal součástí YouTube, Google za Readyho změnila způsob fungování Shoppingu a investovala do platebního systému Wallet.  

Pinterest global MAU 2022 | Statista

„V další fázi naší cesty pomůžeme lidem propojit se ještě více s inspirativními produkty a službami na naší platformě, aby si mohli vybudovat lepší životy,“ napsal na síť LinkedIn. „Jako někdo, kdo strávil většinu své kariéry v obchodě a platbách vidím jasně, že Pinterest má příležitost vybudovat něco jedinečného, speciálního,“ uvedl.  

Pinterest má v současné době 433 milionů aktivních uživatelů měsíčně, čísla ale poslední dobou klesají. V Česku Pinterest měsíčně využívá přes milion lidí, z čehož tvoří zhruba tři čtvrtiny ženy.

Zavřít reklamu

Kiwi.com sestavilo in-house kreativní tým, vede ho Wechsler z DDB

Starší článek

Tessa Szyszkowitz jmenována předsedkyní Rady pro redakční nezávislost

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Michal Baranec je v Mind2Flo šéfem pro zákaznickou zkušenost

Do agentury Baranec přišel z Dentsu. Klientům pomůže v akvizici nových zákazníků, personalizaci služeb i využití dat ke zlepšení vnímání brandů.
17. 8. 202217. 8. 2022
Kampaně

Složitá doba si žádá pevné zdraví, říká VZP

Aktuální akviziční kampaň Všeobecné zdravotní pojišťovny od McCann Prague používá minimalistické vizuály, které vycházejí z nové identity značky.
17. 8. 202217. 8. 2022
Média

Nielsen bude pro Amazon měřit sledovanost čtvrtečních streamů NFL

Společnosti Nielsen a Amazon podepsaly tříletou dohodu o měření sledovanosti vysílání „Thursday Night Football“ ligy amerického fotbalu NFL.
17. 8. 202217. 8. 2022
Kampaně

T-Mobile v kampani řeší bezpečnostní osvětu v online světě

Kampaň s názvem Klik pro klid připravila agentura katz83 pod vedením ideamakera Jonáše Čumrika.
17. 8. 202217. 8. 2022
Reklama
Commlab banner 300x250
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Petra Jankovičová nastoupila do Madmonq
Marek Hlavica bude ředitelem APRA

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.