Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: GroupM
Lidé

Novým marketingovým ředitelem GroupM je Ondřej Šimůnek

Redakce MAM13. 6. 202213. 6. 2022

Šimůnek zároveň dál zastává roli ředitele agentury Wavemaker. Marketingovou manažerkou GroupM se stala Monika Kubešová z H1.cz.

Do nově vzniklé pozice marketingového ředitele GroupM byl jmenován Ondřej Šimůnek, CEO mediální agentury Wavemaker. Pro brand bude zaštiťovat přípravu marketingové strategie a supervizovat marketingové aktivity. Má zkušenosti z mediálních agentur Ark Thompson, Mindshare a MediaVest. Od roku 2015 řídí Agenturu Wavemaker, v jejímž vedení zůstává, část svých pravomocí převádí na nově jmenovaného COO, Michala Bendu.

Monika Kubešová

K tomu se marketingovou manažerkou GroupM stala Monika Kubešová, dosavadní marketingová manažerka online marketingové agentury H1.cz. Na starosti bude mít implementaci marketingové strategie GroupM, a to nejen směrem k trhu, ale také interně k zaměstnancům. Kubešová v H1 působila šest let a zaštiťovala marketingovou komunikaci směrem ke klientům i online komunitě.

„Doposud jsme se v marketingu soustředili hlavně na aktivity značek agentur MediaCom, Wavemaker, Mindshare a H1.cz, “ vysvětlil CEO GroupM Jiří Svoboda a dodal: „V samotné GroupM aktuálně vzniká spousta komplexních projektů s velkou informační hodnotou pro marketéry, stratégy a mediální odborníky. Spustili jsme největší průběžný datový výzkum v České republice, mPanel, a máme v zádech téměř stohlavý digitální hub GroupM Nexus, který rozvíjí služby v oblasti digitálních médií a digitální transformace. To si zasluhuje systematickou marketingovou práci, které se budou Ondřej s Monikou věnovat.“

Zavřít reklamu

Médea Group posiluje vedení

Starší článek

Dvacátý ročník Zlatého středníku zná finalisty

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Ageismus: tahle práce není pro starý

Firmy si zadělávají na velké problémy, když při náborech opomíjejí lidi středního věku. Generace 50+ pomáhá růstu byznysu, prospěje agenturám i marketingu.
4. 7. 20223. 7. 2022
Lidé

Generální ředitel ČT Petr Dvořák obhájil post viceprezidenta Evropské vysílací unie

Generální ředitel České televize Petr Dvořák byl na dnešní valné hromadě v Dubrovníku již podruhé zvolen viceprezidentem Evropské vysílací unie (EBU).
1. 7. 20221. 7. 2022
Lidé

Ondřej Cikán je novým ředitelem Rock rádia

Rock rádio, patřící do mediální skupiny Media Bohemia, má nového ředitele. Stal se jím dosavadní programový ředitel Fajn rádia, Ondřej Cikán, který tak…
1. 7. 20221. 7. 2022
Lidé

Billu Česká republika řídí Liam Casey

Liam Casey převezme od 1. července pozici generálního ředitele společnosti Billa Česká republika a společně s Ilse Holzer (finanční ředitelka) a Petrem…
1. 7. 20221. 7. 2022
Reklama
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Z řetězce Albert odchází ředitel digitálního marketingu Matoušek
Tessa Szyszkowitz jmenována předsedkyní Rady pro redakční nezávislost

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.