Foto: Patron Go

Mobilní aplikace Patron GO spustila první velkou online kampaň

29. 6. 2022 10:06

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

V první velké online kampani Aplikace Patron GO se její tvůrci zaměřují na podporu finančního zdraví Čechů. Stojí za ní agentura NESSO films a hlavním hrdinou je zakládající člen Cirk La Putyka Jiří Kohout.

Jejich cílem je ukázat, že zlevnit si finanční služby jde snadno, jednoduše, rychle a online – prakticky ještě rychleji, než si člověk stihne vypít svou ranní kávu. „Je jasné, že v dnešní uspěchané době má jen málokdo čas řešit své finance. Pro většinu lidí jde vlastně o nudné téma a obstarávání levnějších služeb navíc zabere mnoho času. A proto jsme tu my. Pomáháme Čechům najít výhodnou službu vyhovující jejich potřebám, a to rovnou on-line v jejich mobilu,“ říká CEO Patron GO Lukáš Vršecký.

Patron GO nedávno oslavil rok působení na českém trhu. Je zatím jedinou aplikací svého druhu a její výsledky předčily očekávání, což oslovilo slovenského investora Zero Gravity Capital, který do projektu vstoupil s investicí ve výši 40 milionů korun. Aplikace tak může expandovat za hranice České republiky, a zároveň rozšířit své marketingové aktivity.

Jednou z těchto aktivit je i první velká kampaň s názvem „Cappuccino, prosím!“, která bude v online prostoru k vidění do konce září. Kampaň bude podpořena promem na sociálních sítích a zároveň poběží i na Slovensku. Stojí za ní agentura NESSO films a hlavním hrdinou je zakládající člen Cirk La Putyka Jiří Kohout. Toho nyní můžete vidět například na Pražském Hradě v Shakespearově Macbethovi.

Foto: Patron Go

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Tisková zpráva

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.