Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: iStock
Marketing

Meta mění plány s AR brýlemi i chytrými hodinkami

Pavel Hejkrlík13. 6. 202213. 6. 2022

První verze brýlí využívající rozšířenou realitu bude jen pro developery a odkládá se i projekt chytrých hodinek s fotoaparáty.

Meta pracuje na třech verzích samostatných AR brýlí, které mají přijít na trh během několika příštích let. První verzi nebude prodávat spotřebitelům, protože výroba zařízení stojí tisíce dolarů a například jas displeje zatím není zcela připraven pro spotřební využití. Podobné rozhodnutí učinil i Snapchat, který své brýle AR Spectacles také neprodává, ale místo toho je poskytuje vývojářům softwaru.

Druhá verze brýlí s kódovým označením Artemis má nadále v plánu být určená spotřebitelům. A už v příštím roce Meta také plánuje vydat základní, levnější verzi AR brýlí s kódovým označením Hypernova, které se spárují s telefonem a budou zobrazovat příchozí zprávy a další upozornění prostřednictvím menšího displeje.

Vedle toho Meta zrušila i své plány týkající se chytrých hodinek s oddělitelným displejem a dvěma fotoaparáty, které původně firma plánovala vydat příští rok. Tyto změny spolu s plánovaným přesunem prodávat zařízení pro videochat Portal podnikům, přicházejí v době, kdy Meta přehodnocuje výdaje na projekty vlivem poklesu akcií. Koncem roku však firma nadále plánuje vydat headset pro mixovanou realitu pod kódovým označením Cambria, jímž chce konkurovat Applu.

Zavřít reklamu

Česká WPP spustila náborovou stránku na Jobs.cz

Starší článek

Médea Group posiluje vedení

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Generální ředitel ČT Petr Dvořák obhájil post viceprezidenta Evropské vysílací unie

Generální ředitel České televize Petr Dvořák byl na dnešní valné hromadě v Dubrovníku již podruhé zvolen viceprezidentem Evropské vysílací unie (EBU).
1. 7. 20221. 7. 2022
Lidé

Ondřej Cikán je novým ředitelem Rock rádia

Rock rádio, patřící do mediální skupiny Media Bohemia, má nového ředitele. Stal se jím dosavadní programový ředitel Fajn rádia, Ondřej Cikán, který tak…
1. 7. 20221. 7. 2022
Lidé

Billu Česká republika řídí Liam Casey

Liam Casey převezme od 1. července pozici generálního ředitele společnosti Billa Česká republika a společně s Ilse Holzer (finanční ředitelka) a Petrem…
1. 7. 20221. 7. 2022
Kampaně

Tvoříme Sokolovsko, říká Suas Group v kampani od Hero & Outlaw

Agentura pro průmyslovou skupinu spustila první ucelenou kampaň její novodobé historie. Zaměřuje se na podporu značky a nábor.
1. 7. 20221. 7. 2022
Reklama
CĚZ Kuráž 300x250
Etnetera motion banner

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Z řetězce Albert odchází ředitel digitálního marketingu Matoušek
Tessa Szyszkowitz jmenována předsedkyní Rady pro redakční nezávislost

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.