Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: České dráhy
Kampaně

Koloťuk Trojan představuje nové šnelzugy v kampani od Havasu

Pavel Hejkrlík1. 6. 20223. 6. 2022

V kampani od Havasu České dráhy seznamují cestující s novými soupravami, které národní dopravce v letošním roce uvedl do provozu. Na koleje vyjelo už 115 nových vozů a jejich vlajkovou lodí jsou nejmodernější soupravy InterJet.

V televizním spotu si díky železničářské hantýrce přijdou na své zejména takzvaní šotouši, fanoušci vlaků a veřejné dopravy. Ivan Trojan zde vystupuje v roli koloťuka, tedy vozmistra, který v rozhovoru s reportérkou používá výrazy jako echt kočár (vagón) nebo šnelcug (rychlík). Přitom ukazuje největší přednosti nových souprav, polohovatelné sedačky, bezdrátové nabíjení nebo třeba okna lépe propouštějící mobilní signál. Příběh ústí v hlavní sdělení kampaně: naše nové vlaky jsou nejlepší naživo.

Představení nových InterJetů, nejmodernějších souprav ve střední Evropě, má nalákat svým komfortem i ty cestující, kteří dříve upřednostňovali jiné druhy přepravy. O kreativní koncept kampaně se postarala agentura Havas, produkci zajistila Total Help Art a spot režíroval Ondřej Trojan. Objeví se od 1.6. do 30.6. v televizi, tisku, outdooru a onlinu.

Natáčelo se zeleně

V návaznosti na předchozí kampaň Českých drah srovnávající uhlíkovou stopu aut a vlaků se i k produkci spotů přistoupilo šetrně v rámci takzvaného greenfilmingu. Celá výroba kampaně se snažila zanechat minimální uhlíkovou stopu, což mimo jiné znamená , že se počítala spotřeba energie ve všech fázích od castingu až po postprodukci. Snaha o co nejmenší dopad na životní prostředí zahrnovala úspory ve spotřebě elektřiny, vody, paliva i materiálu potřebného při natáčení – jídlo, kostýmy, kovy či papír. Ve spolupráci s OfsetujemeCO2.cz se pak 3 531 Kg CO2 vyprodukovaných během natáčení kompenzovalo prostřednictvím projektu Svoboda sadu v Českém ráji.

Čtěte také:
Ťapku nebo appku? Dráhy mají další spot s Trojanem

Standardně se používají například jednorázové plasty pro catering. Během dvou natáčecích dní se v běžné produkci spotřebuje zhruba 600 jednorázových misek a talířů, 1 300 kelímků nebo 180 PET lahví. V rámci greenfilmingu jsou tyto materiály nahrazeny porcelánovým servisem.

V minulosti se Trojan, který je tváří Českých drah už druhým rokem, ukázal jako byznysmen i servisák při demonstrování výhod vlaku cestujícím, kteří jezdí za byznysem a doposud volili auto. Zaujal také jako turista s věrným psem Ťapkou v klipu na přednosti aplikace Můj vlak nebo jako „punktáta“, který si zvolil outfit podle cíle cesty, říčky Punkvy.

Kredity kampaně:

Klient: České dráhy

Agentura: Havas Prague

Creative Director: Jakub Kolářík, Petr Čech

Account Director: Marcela Brabcová

Režie: Ondřej Trojan

Kamera: Tomáš Sysel

Střih: Vladimír Barák

Zvuk: Jiří Klenka

Produkční: Michaela Syslová

Produkce: Total Help Art

Zavřít reklamu

S Yettelem máme velké plány

Starší článek

Prahu čeká o víkendu největší otevřená kryptoměnová konference u nás

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Generální ředitel ČT Petr Dvořák obhájil post viceprezidenta Evropské vysílací unie

Generální ředitel České televize Petr Dvořák byl na dnešní valné hromadě v Dubrovníku již podruhé zvolen viceprezidentem Evropské vysílací unie (EBU).
1. 7. 20221. 7. 2022
Lidé

Ondřej Cikán je novým ředitelem Rock rádia

Rock rádio, patřící do mediální skupiny Media Bohemia, má nového ředitele. Stal se jím dosavadní programový ředitel Fajn rádia, Ondřej Cikán, který tak…
1. 7. 20221. 7. 2022
Lidé

Billu Česká republika řídí Liam Casey

Liam Casey převezme od 1. července pozici generálního ředitele společnosti Billa Česká republika a společně s Ilse Holzer (finanční ředitelka) a Petrem…
1. 7. 20221. 7. 2022
Kampaně

Tvoříme Sokolovsko, říká Suas Group v kampani od Hero & Outlaw

Agentura pro průmyslovou skupinu spustila první ucelenou kampaň její novodobé historie. Zaměřuje se na podporu značky a nábor.
1. 7. 20221. 7. 2022
Reklama
CĚZ Kuráž 300x250
Etnetera motion banner

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Z řetězce Albert odchází ředitel digitálního marketingu Matoušek
Tessa Szyszkowitz jmenována předsedkyní Rady pro redakční nezávislost

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.