Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Letiště Praha
Kampaně

Jak chytře cestovat? Letiště Praha připravilo seriál s novou ambasadorkou

Tisková zpráva22. 6. 202222. 6. 2022

Vzhledem k silné letní sezóně připravilo Letiště Praha komunikační kampaň s radami pro cestující. Její součástí je také zahájení spolupráce s cestovatelkou, bloggerkou a influencerkou Eliškou Hudcovou.

Nová ambasadorka podporuje dlouhodobé poslání letiště, inspiraci k cestování a objevování světa. Díky spojení vzniká užitečný obsah, edukační videa z prostředí letiště, pro všechny cestující, kteří využívají letecké spojení z Prahy.

„Společně s Eliškou jsme připravili pokračování oblíbeného seriálu Vylítávky, ve kterém přinášíme zajímavé tipy, jak cestovat bez stresu, na nic nezapomenout a jak si cestování i čas na letišti příjemně užít. Reagujeme tak na velmi silnou letní sezónu, která nás letos čeká. Eliška, jako vášnivá cestovatelka do seriálu promítá své poznatky a zkušenosti, které při svých cestách nasbírala. V plánu máme deset dílů a první z nich představujeme právě nyní,“ říká Pavlína Musilová, šéfka marketingu a korporátní identity Letiště Praha a dodává: „Naším společným cílem je přinášet zajímavý a inspirující obsah. Koneckonců jsou to právě zážitky přivezené z cest, které nás obohacují a posouvají dál.“

Spolupráce s influencerkou doplňuje letošní marketingovou komunikaci Letiště Praha na podporu leteckých spojení z Prahy, kterou spustili v květnu se sloganem „Kde to letos zapíchnete vy?“. Cílem je podpořit cestovní ruch a vrátit provoz letiště na úroveň období před pandemií onemocnění Covid-19. Kampaň vznikla ve spolupráci s agenturou Loosers a kreativa pracuje s grafiku „pinu“, který je znám každému cestovateli z nejrůznějších mapových aplikací. Online kampaň je rozplánována na celý rok a zaměřuje se na destinace pro aktuální období.

Zavřít reklamu

Češi si se sponzoringem nejvíce spojují Škodu. S charitou Člověka v tísni

Starší článek

Ceny Lemur 2022 rozdány, absolutním vítězem je investiční projekt Pram Consulting

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Campari servíruje hostům festivalu koktejl KVIFF 56

Značka aperitivu je poprvé partnerem MFF Karlovy Vary, stejně jako byla partnerem filmového festivalu v Cannes.
5. 7. 20225. 7. 2022
Marketing

Anatomie efektivity podle WARC

Snížení rozpočtu na média má velké finanční následky, varuje nová studie představená na Cannes Lions 2022.
5. 7. 20225. 7. 2022
Marketing

Innogy, Česká televize a Barrandov Studio podpořily ve Varech čtyři scénáře

Zakladatelé Filmové nadace rozdělili mezi pět autorů 730 tisíc korun. Dodnes mělo premiéru 16 filmů podle oceněných scénářů.
5. 7. 20225. 7. 2022
Marketing

Ageismus: tahle práce není pro starý

Firmy si zadělávají na velké problémy, když při náborech opomíjejí lidi středního věku. Generace 50+ pomáhá růstu byznysu, prospěje agenturám i marketingu.
4. 7. 20224. 7. 2022
Reklama
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Generální ředitel ČT Petr Dvořák obhájil post viceprezidenta Evropské vysílací unie
Ondřej Cikán je novým ředitelem Rock rádia

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.