Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Fairtrade ČS / Stanislav Komínek
Marketing

Fairtrade chce Čechům lépe vysvětlovat své poslání. Má na to Konektory

Irena Buřívalová9. 6. 20229. 6. 2022

Organizace Fairtrade Česko a Slovensko si pro spolupráci na tvorbě komunikační strategie najala agenturu Konektor. Oslovila ji přímo.

Známka Fairtrade označuje zboží, které bylo vyrobeno v souladu se standardy férového obchodu, což znamená, že při jeho produkci byla zachována přísná sociální, environmentální i ekonomická kritéria.

Jak sdělil MAM výkonný ředitel Lubomír Kadaně, pojem je české veřejnosti poměrně dobře znám, nicméně často si jej mylně spojuje s charitou. „Na agenturu Konektor jsme měli dobré reference, tak jsme je oslovili přímo. Koncept fair trade je poměrně komplikovaný a lidé mu často přesně nerozumí nebo v nich evokuje spojení s charitou. Tak to ale vůbec není, naopak se jedná o vytvoření férových podmínek pro pěstitele, aby mohli obchodovat a tvořit zisk,“ říká Kadaně s tím, že agentura Konektor oba tyto faktory zohlední v komunikační strategii.

Fairtrade je obchod založený na partnerství. Jední se o certifikaci zboží, které splňuje určité sociální, ekonomické a ekologické standardy. Smyslem certifikace je poskytnout pěstitelům, zaměstnancům a řemeslníkům ze zemí globálního Jihu (zemí Afriky, Asie a Latinské Ameriky) možnost uživit se vlastní prací za důstojných podmínek. Pěstitelé a zaměstnanci dostávají v rámci systému Fairtrade za své kakao nebo kávu výkupní cenu, která odpovídá nákladům na pěstování či výrobu a zároveň umožňuje důstojné živobytí. Fairtrade znamená spravedlivější obchodní podmínky, dodržování lidských a pracovních práv a šetrnost k životnímu prostředí. Mezi základní principy Fairtrade patří: výkupní cena odpovídající nákladům udržitelné produkce a důstojného živobytí.

Zavřít reklamu

Speciální edice NFT s obrázky rakoviny chce vybírat peníze na boj s nemocí

Starší článek

Májka láká na výlet v kampani od WMC Grey

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Anatomie efektivity podle WARC

Snížení rozpočtu na média má velké finanční následky, varuje nová studie představená na Cannes Lions 2022.
4. 7. 20224. 7. 2022
Marketing

Ageismus: tahle práce není pro starý

Firmy si zadělávají na velké problémy, když při náborech opomíjejí lidi středního věku. Generace 50+ pomáhá růstu byznysu, prospěje agenturám i marketingu.
4. 7. 20224. 7. 2022
Lidé

Generální ředitel ČT Petr Dvořák obhájil post viceprezidenta Evropské vysílací unie

Generální ředitel České televize Petr Dvořák byl na dnešní valné hromadě v Dubrovníku již podruhé zvolen viceprezidentem Evropské vysílací unie (EBU).
1. 7. 20221. 7. 2022
Lidé

Ondřej Cikán je novým ředitelem Rock rádia

Rock rádio, patřící do mediální skupiny Media Bohemia, má nového ředitele. Stal se jím dosavadní programový ředitel Fajn rádia, Ondřej Cikán, který tak…
1. 7. 20221. 7. 2022
Reklama
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Billu Česká republika řídí Liam Casey
Z řetězce Albert odchází ředitel digitálního marketingu Matoušek

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.