Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: DoDo
Marketing

DoDo rozváží pro síť Dr. Max. Léky doručí v den objednávky po celé Praze

Redakce MAM10. 6. 202210. 6. 2022

Zákazníci díky tomu získávají rychlý přístup k širšímu sortimentu produktů, než jaký jsou schopny nabídnout kamenné lékárny. Zkušební provoz byl spuštěn koncem minulého roku v Praze, do budoucna je v plánu službu rozšířit také do dalších měst.

Období pandemie tradičním lékárnám ukázalo, že spolu s kamennými prodejnami je potřeba rychle rozvíjet také další prodejní kanály. Lékárny tedy kladou stále silnější důraz na svá e-shopová prostředí, která momentálně tvoří až pětinu jejich celkového obratu. Dr. Max proto ve spolupráci s logistickou společností DoDo nově umožňuje obdržet zboží ještě v den objednávky.

„Covidová doba nám ukázala, jak je důležité vyváženě rozvíjet jak tradiční síť, tak i e-commerce,“ říká generální ředitel lékáren Dr. Max Daniel Horák. „Tento omnichannel přístup brzy obohatíme i o výdejní boxy. Když k tomu připočítám i rychlé doručení objednávky na určenou adresu, je zřejmé, že i od lékáren může klient dostat servis, na který je zvyklý. Zároveň rozšiřujeme sortimentní nabídku svého e-shopu, která už zahrnuje asi 21 tisíc produktů.“

Jak vyplývá z dat nasbíraných během pilotního provozu, Dr. Max v rámci dodávek ve stejný den ve spolupráci DoDo nejčastěji doručuje léky na akutní potíže, sezónní produkty nebo také položky, které jsou součástí pravidelných promo akcí. Zákazník si může nechat svou objednávku nechat přivézt v časových úsecích, které mu nejvíc vyhovují, a to každý všední den od 8 do 20 hodin.

DoDo aktuálně vozí zásilky z lékárenské pobočky v Praze 4, odkud týdně rozveze tři tisíce objednávek. Jednotlivé časové sloty se každý den zavírají nejpozději devadesát minut před svým začátkem, díky čemuž mají zákazníci jistotu, že dostanou své zboží včas, a to i přes možnou vyšší poptávku v daný termín. O slotové same-day doručování byl již během pilotního provozu velký zájem.

„Rozvoz lékárenských produktů je pro DoDo dalším krokem k pokrytí zvyšující se poptávky i v oblastech, kde se zákazníci dříve chovali spíše konzervativně. Daří se nám tím napomáhat s potřebnou digitalizací v dalších odvětvích a zároveň tak diverzifikovat naše služby. Úspěšně si držíme vysokou kvalitu nejen v segmentu rozvozu klasického zboží z e-shopů, ale také v oblasti rozvozu potravin, kde kompletně vozíme pro ty největší hráče na trhu, jako je Tesco či Košík.cz. Nyní je načase naše bohaté zkušenosti z různých segmentů využít a dopřát zákazníkům rychlé a flexibilní doručení také v oblasti lékárenského sortimentu,“ popisuje Ivo Velíšek, CEO DoDo pro Českou republiku a Slovensko.

Zavřít reklamu

Patrik Schick představuje mobilní novinku vivo

Starší článek

Síť optik Fokus nově vede Marián Cápay

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Generální ředitel ČT Petr Dvořák obhájil post viceprezidenta Evropské vysílací unie

Generální ředitel České televize Petr Dvořák byl na dnešní valné hromadě v Dubrovníku již podruhé zvolen viceprezidentem Evropské vysílací unie (EBU).
1. 7. 20221. 7. 2022
Lidé

Ondřej Cikán je novým ředitelem Rock rádia

Rock rádio, patřící do mediální skupiny Media Bohemia, má nového ředitele. Stal se jím dosavadní programový ředitel Fajn rádia, Ondřej Cikán, který tak…
1. 7. 20221. 7. 2022
Lidé

Billu Česká republika řídí Liam Casey

Liam Casey převezme od 1. července pozici generálního ředitele společnosti Billa Česká republika a společně s Ilse Holzer (finanční ředitelka) a Petrem…
1. 7. 20221. 7. 2022
Kampaně

Tvoříme Sokolovsko, říká Suas Group v kampani od Hero & Outlaw

Agentura pro průmyslovou skupinu spustila první ucelenou kampaň její novodobé historie. Zaměřuje se na podporu značky a nábor.
1. 7. 20221. 7. 2022
Reklama
Etnetera motion banner
CĚZ Kuráž 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Z řetězce Albert odchází ředitel digitálního marketingu Matoušek
Tessa Szyszkowitz jmenována předsedkyní Rady pro redakční nezávislost

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.