Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Happenee
Zprávy

Budoucnost eventů? Je to snadné – dát lidem to, co potřebují a chtějí!

KomentářZdeněk Hesoun, CEO Happenee16. 6. 202216. 6. 2022

Digitalizace – na jednu stranu buzzword, na druhou stranu v posledních několika letech společný rys snad každého odvětví na trhu. Jedním ze segmentů, kterých se dotkla nejvíc, jsou rozhodně eventy.

Velké společnosti zjistily, že dokáží ušetřit, navázat důležité kontakty a přitom lidem zajistit, aby i z pohodlí gauče zažili spoustu zábavy. No jo, ale co dnes? Máme sice pohodlí, ale chybí nám kontakt. Chceme se socializovat, potřást si rukou a osobně navazovat nové byznysové vztahy. Proto se od virtuálních konferencí zase přesouváme k fyzickým událostem v reálném světě. S sebou jsme si však přinesli důležité zkušenosti. A změnily se také potřeby trhu.

Pravděpodobně nejdůležitějším zjištěním poslední doby je, že úspěch eventů v mnohém závisí na správném nastavení priorit a nelze je jednoduše unifikovat. Je obrovský rozdíl, zda event pořádá globální korporace s cílovou skupinou uživatelů roztroušenou po celém světě, nebo jde o lokální akci s velmi osobním přístupem. Někde bude mít smysl fyzický event, jinde je zase lepší vytvořit virtuální prostor, ve kterém se nezávisle na lokaci a časovém pásmu mohou sejít všichni zájemci. Přestože současný trend ukazuje na velký zájem o osobní potkávání a networking, eventové platformy se naučily využívat výhody digitálu a přizpůsobovat se lidem.

Z lokálního večírku na globální konferenci

Obzvlášť v Česku můžeme sledovat trend fyzických eventů, jsme prostě malý píseček. Lidé se chtějí potkávat, kdykoli je to možné, a fyzické eventy určitě dávají smysl. Mluvíme samozřejmě o lokálních eventech, networkingu, veletrzích a podobně. Populární jsou ale také kombinované akce s fyzickou přítomností a virtuálními streamy obsahu. Pak je tu takzvaný kaskádový obsah, kdy malý webinář láká na velký virtuální event, případně fyzickou konferenci, anebo tímto způsobem probíhá rovnou celá kampaň. Fantazie má jednoduše hranice hodně daleko. Jasně, globální korporace jsou stále omezené tím, že mají lidi rozeseté po celé planetě, a tak je pro ně nejvýhodnější uspořádat event virtuálně a zapojit je prostřednictvím gamifikace a personalizace.

Hybridní budoucnost

A pak jsou tu hybridní akce, které podle mě zatím na pořádné objevení čekají. Klienti, ať už markeťáci, obchoďáci, nebo evenťáci, si u nás poskládají moduly a funkce přesně tak, jak chtějí. Ušetří čas, peníze a získají prostor více se věnovat lidem. Skoro polovina event manažerů totiž u tradičního plánování a zařizování akce tráví denně často až 20 hodin. Spousta stresu a hlavně času, který lze díky moderním nástrojům využít mnohem efektivněji. Cílem je přece zaujmout publikum, nalákat co nejvíce účastníků, edukovat a přitom nabídnout zábavnou interakci. A je jedno, zda se to odehrává digitálně, nebo fyzicky.

Kombinace možností fyzických a virtuálních akcí přitom láká stále více společností. Dostanou totiž neuvěřitelně flexibilní podmínky pro přesně ten obsah a funkce, které potřebují. Je tu ale jeden problém, zatím s nimi moc neumějí pracovat. Nevidí, že tak mohou postavit prostředí, do kterého lidé volně přichází a z něhož odchází, je průběžně doplňováno a využíváno v průběhu celého roku. Už totiž nemluvíme o jednorázových akcích, ale o tom, že péče o komunitu je naprosto zásadní. A ačkoli společnosti vědí, co chtějí, je třeba je k tomu ještě trochu nasměrovat.

Čímž se dostávám k tomu, že moderní nástroje pro tvorbu eventů by měly být srozumitelné a vystupovat v roli rádce a průvodce. Klienty provést vším, co potřebují vědět, a ukázat jim, jak důležité je postarat se o svou komunitu a dosáhnout stanovených cílů, případně si cíle stanovit. Protože vědět, co potřebuji a co potřebuje moje komunita, může být rozdíl mezi úspěchem a neúspěchem.

Zavřít reklamu

Češi platí za televizi průměrně 386 korun měsíčně

Starší článek

Přemůžou rostoucí ceny odpovědný přístup?

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Ageismus: tahle práce není pro starý

Firmy si zadělávají na velké problémy, když při náborech opomíjejí lidi středního věku. Generace 50+ pomáhá růstu byznysu, prospěje agenturám i marketingu.
4. 7. 20223. 7. 2022
Lidé

Generální ředitel ČT Petr Dvořák obhájil post viceprezidenta Evropské vysílací unie

Generální ředitel České televize Petr Dvořák byl na dnešní valné hromadě v Dubrovníku již podruhé zvolen viceprezidentem Evropské vysílací unie (EBU).
1. 7. 20221. 7. 2022
Lidé

Ondřej Cikán je novým ředitelem Rock rádia

Rock rádio, patřící do mediální skupiny Media Bohemia, má nového ředitele. Stal se jím dosavadní programový ředitel Fajn rádia, Ondřej Cikán, který tak…
1. 7. 20221. 7. 2022
Lidé

Billu Česká republika řídí Liam Casey

Liam Casey převezme od 1. července pozici generálního ředitele společnosti Billa Česká republika a společně s Ilse Holzer (finanční ředitelka) a Petrem…
1. 7. 20221. 7. 2022
Reklama
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Z řetězce Albert odchází ředitel digitálního marketingu Matoušek
Tessa Szyszkowitz jmenována předsedkyní Rady pro redakční nezávislost

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.