Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Samsung MČR
Sport

Začíná sedmá sezona Samsung MČR v mobilních hrách

Redakce MAM13. 5. 202213. 5. 2022

V nové sezoně nejprestižnější české mobilní esportové soutěže poznají své mistry herní tituly Brawl Stars a League of Legends: Wild Rift.

Pro sedmou sezonu nejprestižnější česko-slovenské esportové soutěže zaměřené na mobilní tituly vybrali pořadatelé hry Brawl Stars a LoL: Wild Rift. Letos se hraje o více než 200 tisíc korun a finále si diváci budou moci vychutnat naživo v nově postavené Vodafone Playzone Aréně.

První hra Brawl Stars se objeví již potřetí a hráči si rozdělí téměř 80 tisíc korun. Po loňské úspěšné premiéře se opět odehraje také turnaj v oblíbené MOBA hře LoL: Wild Rift. Ta nabídne dokonce ještě vyšší prize pool, a to necelých 140 tisíc korun.

„Mobilní esport patří mezi nejrychleji rostoucí segmenty v gamingovém odvětví a já jsem rád, že z naší pozice můžeme v Česku dlouhodobě určovat trendy a lidi bavit. Letos bych rád pozval fanoušky nejenom ke streamu, ale také do nové Vodafone Playzone Arény v Praze na Chodově, kde máme připravenou Samsung mobilní zónu. Tam si návštěvníci mohou kdykoli vzít do ruky a vyzkoušet nejnovější zařízení Samsung Galaxy a – kdo ví – třeba i začít svoji cestu za titulem českého mistra,“ říká Martin Doležel, manažer komunikace brandu ve společnosti Samsung Electronics.

Kvalifikace otevřená všem

I letos má šanci zvítězit každý hráč, který přihlásí svůj tým. Možností bude mít hned několik. V rámci online turnajů s otevřenými kvalifikaci budou týmy během sezony sbírat MČR body a šest nejúspěšnějších získá pozvánku přímo do závěrečného finále. V něm jej doplní dva týmy ze speciálního turnaje Midseason. I do něj se může přihlásit kdokoli. Tento systém platí pro oba herní tituly a otevřené kvalifikace proběhnou na portálu playzone.cz.

„Ani letos nepřijdou milovníci mobilních herních titulů o svoji oblíbenou esportovou soutěž. Jsem ráda, že se nám daří turnaj neustále rozvíjet a oslovovat nové diváky i hráče. Cesta nových šampionů začíná už v polovině května a já věřím, že si fanoušci užijí zápasy nejenom v živém vysílání, ale také naživo ve zbrusu nové Vodafone Playzone Aréně. V loňském roce jsme byli svědky několika překvapivých výsledků a věřím, že i letos nás čeká sezona plná zajímavých příběhů,“ popisuje Magdaléna Havlíková z agentury Playzone, hlavní organizátorka Samsung MČR v mobilních hrách.

Nejdůležitější zápasy sezony budou vysílány na Twitch kanále PlayzoneCZ, dále pak na facebookových stránkách Prima COOL a také v HbbTV aplikaci televizních stanic Prima. Strategickým partnerem se opět stává dlouhodobý výrobce mobilních telefonů Samsung, který šampionát dlouhodobě podporuje. I další partneři mají s mistrovstvím mnohaletou spoluprací. V sedmé sezoně jsou jimi prodejce elektroniky Datart a výrobce síťových prvků TP-LINK.

Kalendář hlavních událostí Samsung MČR v mobilních hrách 2022

DatumHraTurnaj
16. květnaBrawl Stars1. otevřené kvalifikace
2. a 3. červenceBrawl StarsMidseason
17. červenceLoL: Wild Rift1. otevřené kvalifikace
13. a 14. srpnaBrawl StarsFinále
3. a 4. záříLoL: Wild RiftMidseason
22. a 23. říjnaLoL: Wild RiftFinále

Zavřít reklamu

Livesport startuje globální kampaň. Její tváří bude Petra Kvitová

Starší článek

MetroZoom nabízí již 70 digitálních CLV a přidává novou síť 

Novější článek

Podobné zprávy

Sport

Nebuď bafuňář. Nová kampaň cílí na transparentnost ve sportu

Eos media spouští svou první brandovou kampaň v historii. Zaměřuje se na neefektivní „bafuňářství“ v českém sportu.
18. 5. 202218. 5. 2022
Marketing

Gabčík, Kubiš a další parašutisté na sběratelské edici Heffronu

Palírna U Zeleného stromu navazuje na edice sběratelských etiket. Aktuální vzdá hold parašutistům, kteří položili život v boji za svobodu.
18. 5. 202218. 5. 2022
Marketing

Zálohované lahve musí přijít

Lidé jsou pro vratné lahve. Od nás jako výrobců očekávají, že přineseme řešení, říká šéf marketingu Mattoni 1873 Ondřej Postránský.
18. 5. 202217. 5. 2022
Marketing

V dubnu si výrazně polepšila venkovní reklama

Podle meziročního srovnání ceníkové hodnoty reklamního prostoru, které pravidelně zveřejňuje společnost Nielsen Admosphere, se v dubnu co do objemu nejlépe…
18. 5. 202218. 5. 2022
Reklama
JSNS kampan 2022 300x250
ČEZ vize banner 2022

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

O značku Footshop se stará Radim Stezka
Jaroslav Staněk je novým obchodním ředitelem České distribuční

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.