Foto: Melodies

Streamovací služba Melodies přichází do Česka

2. 5. 2022 13:05

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Nová streamovací hudební aplikace Melodies oznamuje spuštění v Česku a na Slovensku. Další země se pak připojí ještě letos.

Streamovací platforma Melodies je založená na seznamech skladeb, které pro posluchače vytváří tým odborníků. K dispozici je pro systém iOS i Android. „Věříme, že každý milovník hudby ocení mít u sebe aplikaci, která mu umožní objevovat novou muziku, vybranou třeba i jeho oblíbenými umělci. Streamování hudby se tak dostane na novu úroveň,“ říká Jesper Gawell, CEO a spoluzakladatel Melodies. „Naše hudební služba je založena na seznamech skladeb pro všechny příležitosti, sestavených světovými znalci z oboru. Melodies je unikátní hudební streamovací platforma a věříme, že se lidem v Česku a na Slovensku bude líbit stejně jako nám,“ pokračuje Gawell.

V ČR a na Slovensku budou Melodies spolupracovat například s Matějem Ruppertem, zpěvákem kapely Monkey Business. „Jako skutečný milovník hudby jsem nadšený ze spolupráce s Melodies, která všem usnadňuje přístup ke skvělé hudbě,“ popisuje Ruppert. „Výhradně pro Melodies jsem vytvořil playlisty s mou oblíbenou hudbou, takže si aplikaci stáhněte ještě dnes a užijte si to,“ doplňuje.

Aplikace Melodies je stoprocentně bez rušivé zvukové reklamy a po bezplatných sedmi dnech zkušební verze stojí v Česku pouze 79 korun měsíčně, na Slovensku pak 2,99 eura. Aplikace je dostupná pro mobilní zařízení s operačním systémem iOS i Android.

Foto: Melodies

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.