Foto: Pxhere.com

Radioprojekt: Radiožurnál stále na špici

11. 5. 2022 11:05

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Z šetření Radioprojektu za období od 12. října 2021 do 31. března 2022 vyplývá, že Radiožurnál stále zůstává nejposlouchanější celoplošnou stanicí. Z komerčních stanic si polepšila především Evropa 2.

PSALI JSME
Měření Radioprojektu: chce to měšec, ne dřevec

Rádio na týdenní bázi poslouchá skoro 83 procent populace od 12 do 84 let věku a denně asi 54 procent. Nejposlouchanější celoplošnou stanicí zůstává ČRo Radiožurnál s denní poslechovostí 884 tisíc posluchačů. Na druhém místě je Impuls se 716 tisíci a třetí Evropa 2 s 688 tisíci. Ta si mírně polepšila.

V nadregionálních stanicích vede Hitrádio s denní poslechovostí 473 tisíc. Nejúspěšnější regionální stanicí je Rádio Kiss s 427 tisíci posluchačů na denní bázi.

Foto: Pxhere.com

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.