Foto: Vojtěch Resler

Pavel Hacker přešel z Livesportu do ICE

23. 5. 2022 10:05

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Po více než dvou letech v Livesportu změnil Pavel Hacker působiště a nově řídí marketing společnosti ICE. 

Hacker prošel několika tuzemskými agenturami, pracoval mimo jiné v Advertures, Havas a BrandzFriendz. V roce 2014 odjel z České republiky do Asie, kde řídil a poté i spoluvlastnil digitální agenturu Bamboo Labs.

Zpátky do ČR se vrátil a od roku 2020 pracoval pro globální výsledkovou jedničku Livesport, kde měl na starosti rozvoj brandu. ICE vyvíjí, konstruuje, programuje a instaluje automatizované stroje a linky pro nejvýznamnější společnosti po celém světě.

Foto: Vojtěch Resler

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.