Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Lidé

Michal Synek bude řídit digitál ve VMLY&R

Tisková zpráva30. 5. 202230. 5. 2022

Ve struktuře agentury VMLY&R došlo v květnu ke změnám. Nově vytvořenou pozici digital director na začátku měsíce obsadil Michal Synek, který bude mít za úkol starat se o rozvíjení oblasti digitálního marketingu. Michal bude úzce spolupracovat s ředitelkou social Barborou Šumanskou, která ve VMLY&R zodpovídá za sociální sítě.

Michal Synek se v rámci své nové role zaměří hlavně na rozvoj digitálních řešení a kampaní u stávajících klientů, spolupracovat bude ale i na přípravě nabídek do výběrových řízení. Bude také zaštiťovat partnerské programy a efektivní propojování online a offline komunikačních kanálů napříč projekty. Kromě digitálu zastřeší i klienty, pro které agentura spravuje sociální sítě – v této oblasti bude úzce spolupracovat právě s Barborou Šumanskou jako klíčovou konzultantkou.

PSALI JSME
V nové kampani Pilsner Urquell má každý důvod k hrdosti

Michal je v digitálním marketingu zkušeným profesionálem. Do agentury VMLY&R přináší know-how a trendy z této oblasti i ze zahraničí. Svou kariéru začal v reklamní agentuře MarkBBDO, prošel i agenturami VCCP nebo Scholz & Friends. Agenturní svět poté na nějaký čas opustil a přidal se k týmu Nike Czech, kde řídil e-commerce a digitální média pro region střední Evropy. Poslední čtyři roky strávil v Berlíně, kde pro Nike Deutschland připravoval kampaně pro klíčové partnery v regionu DACH.

Během svého působení v Nike Deutschland vedl pro partnery Intersport, Zalando, 11teamsports digitalizaci tréninkových programů zaměřených na prodejní strategie různých produktů či produktových kategorií. Pro partnera About You se postaral o digitalizaci podobného programu zaměřeného na kategorii sportovního oblečení pro trénink a běh. Byl také zodpovědný za kompletní lokalizaci globálního e-shopu nike.com pro nové trhy ve střední Evropě.

Zavřít reklamu

Festivalový nášup inflace nezabrzdí

Starší článek

Firmy se mohou porovnat v udržitelném přístupu

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Ageismus: tahle práce není pro starý

Firmy si zadělávají na velké problémy, když při náborech opomíjejí lidi středního věku. Generace 50+ pomáhá růstu byznysu, prospěje agenturám i marketingu.
4. 7. 20223. 7. 2022
Lidé

Generální ředitel ČT Petr Dvořák obhájil post viceprezidenta Evropské vysílací unie

Generální ředitel České televize Petr Dvořák byl na dnešní valné hromadě v Dubrovníku již podruhé zvolen viceprezidentem Evropské vysílací unie (EBU).
1. 7. 20221. 7. 2022
Lidé

Ondřej Cikán je novým ředitelem Rock rádia

Rock rádio, patřící do mediální skupiny Media Bohemia, má nového ředitele. Stal se jím dosavadní programový ředitel Fajn rádia, Ondřej Cikán, který tak…
1. 7. 20221. 7. 2022
Lidé

Billu Česká republika řídí Liam Casey

Liam Casey převezme od 1. července pozici generálního ředitele společnosti Billa Česká republika a společně s Ilse Holzer (finanční ředitelka) a Petrem…
1. 7. 20221. 7. 2022
Reklama
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Z řetězce Albert odchází ředitel digitálního marketingu Matoušek
Tessa Szyszkowitz jmenována předsedkyní Rady pro redakční nezávislost

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.