

Michal Synek bude řídit digitál ve VMLY&R
Ve struktuře agentury VMLY&R došlo v květnu ke změnám. Nově vytvořenou pozici digital director na začátku měsíce obsadil Michal Synek, který bude mít za úkol starat se o rozvíjení oblasti digitálního marketingu. Michal bude úzce spolupracovat s ředitelkou social Barborou Šumanskou, která ve VMLY&R zodpovídá za sociální sítě.
Michal Synek se v rámci své nové role zaměří hlavně na rozvoj digitálních řešení a kampaní u stávajících klientů, spolupracovat bude ale i na přípravě nabídek do výběrových řízení. Bude také zaštiťovat partnerské programy a efektivní propojování online a offline komunikačních kanálů napříč projekty. Kromě digitálu zastřeší i klienty, pro které agentura spravuje sociální sítě – v této oblasti bude úzce spolupracovat právě s Barborou Šumanskou jako klíčovou konzultantkou.
Michal je v digitálním marketingu zkušeným profesionálem. Do agentury VMLY&R přináší know-how a trendy z této oblasti i ze zahraničí. Svou kariéru začal v reklamní agentuře MarkBBDO, prošel i agenturami VCCP nebo Scholz & Friends. Agenturní svět poté na nějaký čas opustil a přidal se k týmu Nike Czech, kde řídil e-commerce a digitální média pro region střední Evropy. Poslední čtyři roky strávil v Berlíně, kde pro Nike Deutschland připravoval kampaně pro klíčové partnery v regionu DACH.
Během svého působení v Nike Deutschland vedl pro partnery Intersport, Zalando, 11teamsports digitalizaci tréninkových programů zaměřených na prodejní strategie různých produktů či produktových kategorií. Pro partnera About You se postaral o digitalizaci podobného programu zaměřeného na kategorii sportovního oblečení pro trénink a běh. Byl také zodpovědný za kompletní lokalizaci globálního e-shopu nike.com pro nové trhy ve střední Evropě.
Podobné zprávy


Ageismus: tahle práce není pro starý


Generální ředitel ČT Petr Dvořák obhájil post viceprezidenta Evropské vysílací unie


Ondřej Cikán je novým ředitelem Rock rádia

