Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Lidé

Marketing Czech News Center vede Jan Fischer

Redakce MAM4. 5. 20224. 5. 2022

Novým marketingovým ředitelem Czech News Center se stal Jan Fischer. Nahradil Jaroslava Sodomku.

Jan Fischer se do CNC vrátil po několikaletém působení v Nadačním fondu Kapka naděje. V letech 2014 až 2017 se v mediálním domě staral z pozice brand manažera o komerční projekty, Deník Sport nebo o magazín FoMen. Pak řídil téměř 4,5 roku zmíněný Nadační fond Kapka naděje, kde bylo jeho úkolem fungování nadace přenastavit, fond rebrandovat, a také úzce navázat na silné korporátní partnery.  Ve Fondu i nadále zůstává jako člen Dozorčí rady.

„Vracím se do mediálního domu, který za poslední roky ušel obrovský kus cesty, a to nejen k digitální transformaci, aniž by opustil pozici jedničky mezi tištěnými médii. Věřím, že marketingový tým pod mým vedením přispěje k posílení silného vztahu s miliony příjemců informací a zábavy napříč mediatypy a platformami, které CNC nabízí,“ říká ke svému novému začátku v CNC Jan Fischer, od kterého si mediální dům slibuje pomoc v realizaci digitálních strategií všech titulů i v posunu směrem k novým, moderním cestám distribuce obsahu k jeho konzumentovi.

Bývalý šéf marketingu v CNC, Jaroslav Sodomka, se přesunul do pozice Commerce Directora komunikační skupiny Publicis Groupe.

Zavřít reklamu

Koncert pro Evropu na Vltavě s grafikou od Studia Najbrt

Starší článek

Aréna v Holešovicích se nově jmenuje Sportovní hala Fortuna

Novější článek

Podobné zprávy

Sport

Nebuď bafuňář. Nová kampaň cílí na transparentnost ve sportu

Eos media spouští svou první brandovou kampaň v historii. Zaměřuje se na neefektivní „bafuňářství“ v českém sportu.
18. 5. 202218. 5. 2022
Marketing

Gabčík, Kubiš a další parašutisté na sběratelské edici Heffronu

Palírna U Zeleného stromu navazuje na edice sběratelských etiket. Aktuální vzdá hold parašutistům, kteří položili život v boji za svobodu.
18. 5. 202218. 5. 2022
Marketing

Zálohované lahve musí přijít

Lidé jsou pro vratné lahve. Od nás jako výrobců očekávají, že přineseme řešení, říká šéf marketingu Mattoni 1873 Ondřej Postránský.
18. 5. 202217. 5. 2022
Marketing

V dubnu si výrazně polepšila venkovní reklama

Podle meziročního srovnání ceníkové hodnoty reklamního prostoru, které pravidelně zveřejňuje společnost Nielsen Admosphere, se v dubnu co do objemu nejlépe…
18. 5. 202218. 5. 2022
Reklama
JSNS kampan 2022 300x250
CNC kveten 2022

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

O značku Footshop se stará Radim Stezka
Jaroslav Staněk je novým obchodním ředitelem České distribuční

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.