Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Zleva: Charles Michel a Petr Fiala
Marketing

Kampaň k EU předsednictví od Ewing má odstartovat v půlce června

Irena Buřívalová23. 5. 202223. 5. 2022

Návrh a výrobu kreativní části mediální kampaně pro české předsednictví v Radě EU pod názvem CZ PRES zajistí pro Úřad vlády ČR agentura Ewing. Tendr na mediální nákup kvůli úsporám vláda zrušila.

Návrh kreativního konceptu propojující jednotlivé prvky mediální kampaně, televizní a audiovizuální spoty nebo digitální formáty. To vše vláda od zakázky očekává. Smlouva o dílo počítá s cenou 875 000 korun bez DPH, tedy 1 058 750 korun včetně DPH. Původně vláda odhadovala náklady na kreativu na šest milionů a na mediální nákup měla pro vítěznou agenturu připraveno dvakrát tolik (mimo TV, kterou si nakupuje Úřad vlády sám).

PSALI JSME
Vláda dá na kampaň k předsednictví EU méně než „poprvé“

„V současné geopolitické situaci jsme zcela přehodnotili strategickou koncepci kampaně a soustředíme se spíše na její obsahovou stránku. A také na vizuální stránku, která bude více vidět – televize a rozhlas. Pro komunikaci budou primárně využity komunikační nástroje vytvořené pro české předsednictví, jako jsou sociální sítě a webové stránky. Toto vše, včetně loga a priorit bude zveřejněno v polovině června,“ napsal MAM Marek Zeman vedoucí oddělení PR a komunikace a tiskový mluvčí ministra pro evropské záležitosti.
.

Zdroj: Registr smluv

V kampani budou například úplně chybět tisková média. Ministr pro evropské záležitosti Mikuláš Bek (STAN) Seznam Zprávám řekl, debata se prý vedla i o tom, zda má být reklama v médiích, která spadají pod koncern Agrofert, který je součástí svěřenského fondu lídra opozice Andreje Babiše (ANO). Jak to dopadlo je patrné z tabulky, viz výše.

Kampaň v roce 2009, kdy Česko Radě EU předsedalo poprvé, stála zhruba 40 milionů korun. Tehdy například už čtyři měsíce před startem českého předsednictví EU vláda Mirka Topolánka představila spot se sloganem „Evropě to osladíme“.

Zavřít reklamu

Podívejte se na nejkreativnější projekty světa

Starší článek

Zadavatelé poměří kreativní síly v soutěži Brandminton

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Anatomie efektivity podle WARC

Snížení rozpočtu na média má velké finanční následky, varuje nová studie představená na Cannes Lions 2022.
4. 7. 20224. 7. 2022
Marketing

Ageismus: tahle práce není pro starý

Firmy si zadělávají na velké problémy, když při náborech opomíjejí lidi středního věku. Generace 50+ pomáhá růstu byznysu, prospěje agenturám i marketingu.
4. 7. 20224. 7. 2022
Lidé

Generální ředitel ČT Petr Dvořák obhájil post viceprezidenta Evropské vysílací unie

Generální ředitel České televize Petr Dvořák byl na dnešní valné hromadě v Dubrovníku již podruhé zvolen viceprezidentem Evropské vysílací unie (EBU).
1. 7. 20221. 7. 2022
Lidé

Ondřej Cikán je novým ředitelem Rock rádia

Rock rádio, patřící do mediální skupiny Media Bohemia, má nového ředitele. Stal se jím dosavadní programový ředitel Fajn rádia, Ondřej Cikán, který tak…
1. 7. 20221. 7. 2022
Reklama
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Billu Česká republika řídí Liam Casey
Z řetězce Albert odchází ředitel digitálního marketingu Matoušek

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.