Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Fanta
Kampaně

Fanta přichází s kampaní #WhatTheFanta. Dokážete odhalit novou příchuť?

Redakce MAM5. 5. 20225. 5. 2022

Značka Fanta přichází na český a slovenský trh s netradiční marketingovou kampaní. Jejím ústředním motivem je utajená nová příchuť skrývající se v lahvích a plechovkách. 

Uhodnete, jaká příchuť se skrývá v lahvi či plechovce #WhatTheFanta? To je hlavní motiv nové kampaně oblíbené nápojové značky z portfolia společnosti Coca-Cola. Fanta v ní spotřebitele vyzývá, aby se připojili k tajné misi a společně se vydali hledat stopy k nalezení tajných ingrediencí nové limonády bez cukru. Není to však vůbec jednoduché. Jedná se o výzvu, která musí být překonána společnými silami. Aby byla pravda odhalena, je třeba se spojit a spolupracovat s ostatními.

Celá kampaň má nádech bondovského stylu a je prezentována pod hashtagem #WhatTheFanta. Probíhá v online prostoru, tradičních médiích i na místech prodeje a je rovněž podpořena spoluprací s ambasadory v čele se známým youtuberem Danielem „GoGo“ Štrauchem. Ten v rámci kampaně představuje lokálního Jamese Bonda, jehož jediným úkolem je uchránit tajemství nové příchutě. Součástí kampaně je také spotřebitelská soutěž, jež začíná 2. května. Její hlavní cenou je voucher na dovolenou v exotické destinaci v hodnotě 150 tisíc korun.

„Celá kampaň je koncipována jako hra, tajná mise, ve které se z každého člověka pijícího novou Fantu stává tajný agent s jediným cílem – odhalit pravdu skrytou pod víčky. Svět za poslední dobu zvážněl. Prostřednictvím této kampaně proto chceme, aby se spotřebitelé hlavně pobavili. Využíváme moment překvapení, vzrušení eskalující až do ochutnání, a nakonec dumání nad tím, o jakou příchuť se ve výsledku jedná. Nápad podporuje hravost značky, protože Fanta dokáže i obyčejnou chvíli přetvořit na nevšední zážitek,“ komentuje novou kampaň brand manažerka značky Fanta Zuzana Staňková.

Hlavní aktivitou je spotřebitelská soutěž, která funguje na principu skenování a registrace QR kódů z obalů soutěžních lahví a plechovek prostřednictvím aplikace Coca-Cola. V aplikaci pak také probíhá samotné hádání nové příchutě – za sdílení tipů získává spotřebitel gemy, které lze proměnit za drobné ceny (například sluchátka nebo osušku). Všichni zúčastnění se navíc automaticky zařazují do slosování o hlavní cenu, kterou je voucher na dovolenou do exotických destinací v hodnotě 150 000 korun.

„Lokalizace kampaně vznikla ve skupině Publicis Groupe jako výsledek spolupráce agentur Saatchi & Saatchi a MSL. Kreativní koncept vytvořil tým Saatchi & Saatchi, partnerství s influencery pak zajistili specialisté z MSL. Díky propojení týmů napříč celou naší skupinou mohou vznikat podobné neotřelé nápady, které překračují hranice tradičních komunikačních disciplín,“ přibližuje vznik kampaně Adéla Vašíčková, Head of Influencer Marketing MSL / Publicis Groupe.

Kampaň #WhatTheFanta je globální. V České republice a na Slovensku probíhá od 2. května po dobu jednoho měsíce. Komunikace je vedena v místech prodeje, aplikaci, webových stránkách Coca-Cola a objeví se také v tištěných a online médiích i v televizi. Soutěž bude podpořena také komunikací na sociálních sítích, a to ve spolupráci s vybranými influencery využívajícími prvek nápovědy k utajené příchuti. Zajímavostí je, že televizní spot v bondovském stylu byl natáčen v Praze, využíván je však v celé řadě zemí na světě. 

Zavřít reklamu

Biopekárna Zemanka má první televizní kampaň

Starší článek

Projekt Footshop od Moris design získal ocenění

Novější článek

Podobné zprávy

Kampaně

Podívejte se na nejkreativnější projekty světa

Už 101. ročník ADC Annual Awards rozdal ocenění, agenturou roku je Leo Burnett Chicago i díky tísnivé kampani za zbraňovou reformu.
21. 5. 202220. 5. 2022
Kampaně

Papírování chce do muzea poslat kampaň BankID od Loosers

BankID přichází s kampaní na podporu bankovní identity. Agenturu si vybrala v nedávném tendru na kreativní a produkční spolupráci.
20. 5. 202220. 5. 2022
Marketing

Volodymyr Zelenskyj je komunikátorem roku podle PRWeeku

PRWeek ve svých globálních oceněních udělil speciální cenu ukrajinskému prezidentovi, jehož komunikační styl „může definovat aktuální éru“.
19. 5. 202219. 5. 2022
Zprávy

Mediaprojekt: Nejvíce rostly zpravodajské týdeníky

Z aktuálních dat Mediaprojektu za 2. čtvrtletí 2021 až 1. čtvrtletí 2022 vyplývá, že celkový zásah tiskových médií za uvedené období dosáhl 83 procent…
19. 5. 202220. 5. 2022
Reklama
ČEZ vize banner 2022
JSNS kampan 2022 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

O značku Footshop se stará Radim Stezka
Jaroslav Staněk je novým obchodním ředitelem České distribuční

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.