

CMO Partners se stal Robert Chmelař
Na pozici CMO přichází do finanční skupiny Partners Robert Chmelař. Bude mít na starosti marketingovou strategii celé skupiny včetně chystané banky.
„Všechny finanční instituce o sobě tvrdí, že jsou moderní a pomáhají klientům s financemi. Ve skutečnosti ale jen staví co nejziskovější produkty a ty se pak snaží prodat komukoliv, kdo jde kolem, což definuje i jejich marketingovou strategii. Na Partners se mi líbí, že v celé skupině staví řešení šitá na míru podle opravdových potřeb zákazníků, což je u nás unikátní přístup a skvělý základ pro pořádný marketing. Těším se, co dokážeme, až rozjedeme marketing naplno,“ říká Robert Chmelař, který posledních pět let působil na pozici marketingového ředitele v Bohemia Energy, kde zastřešoval marketing všech značek skupiny.
Předtím se více než patnáct let pohyboval ve finančním sektoru na různých marketingových pozicích. Téměř pět let například strávil v Citibank, dalších devět působil ve skupině ING, zprvu ING Pojišťovně (nyní NN), později ING Bank, kde byl zodpovědný za marketing a komunikaci. Zkušenosti získal také v mediální agentuře OMD a založil energetický startup bezDodavatele. Absolvoval MBA na Nottingham Trent University.
Podobné zprávy


Generální ředitel ČT Petr Dvořák obhájil post viceprezidenta Evropské vysílací unie


Ondřej Cikán je novým ředitelem Rock rádia


Billu Česká republika řídí Liam Casey

