Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Češi Amnesty International moc neznají. Změnit to má kampaň s Horákovou

Redakce MAM31. 5. 202231. 5. 2022

Novým pro bono partnerem nevládní organizace Amnesty International je kreativní agentura Triad. V červnu zamíří na televizní obrazovky, reklamní plochy i do kinosálů brandová kampaň „Jiní ještě mohou zvítězit“. Portréty Milady Horákové, které jsou jejím nejvýraznějším vizuálním prvkem, pochází z dílny absolventů Ateliéru didaktické ilustrace plzeňské Sutnarky.

Mezinárodní lidskoprávní hnutí Amnesty International působí v Česku již 30 let. Doposud se však věnovala zejména menším a aktivačním kampaním. Navzdory světoznámosti své značky však v Česku naráží na nízké povědomí, a proto oslovila kreativní agenturu Triad, aby jí to pomohla změnit.

PSALI JSME
Člověk v tísni dostal ke 30 letům nové logo od Marvilu

„Napravujeme dlouholetý dluh vůči našemu brandu v Česku, kterého jsme si vědomi. Vybrali jsme si Triad, protože jsme s ním úspěšně spolupracovali již v minulosti na projektu Hlas proti násilí, a chtěli jsme vidět, jak si poradí s touto novou výzvou,“ říká Erik Bartoš, vedoucí oddělení komunikace a tiskový mluvčí Amnesty International ČR.

Klíčovým úkolem bylo přiblížit lidem činnost Amnesty co nejvíce. „Vybrali jsme si postavu doktorky Milady Horákové, abychom prostřednictvím ní odvyprávěli příběh dnešních nespravedlivě vězněných, a lidé si mohli jednodušeji představit, jakému typu lidí se snaží Amnesty pomoci. Oproti 50. letům, kdy hnutí ještě neexistovalo, však současní političtí vězni mají zastání, protože právě Amnesty za podobné případy neúnavně bojuje,“ popisuje ideu kampaně Martin Keder, kreativní ředitel pražského Triadu.

Headline „Jiní ještě mohou zvítězit“ a portréty Milady Horákové jsou hlavními prvky celé komunikace. Ilustrace podle zadání agentury připravili čerství absolventi ateliéru Didaktické ilustrace Fakulty designu a umění Ladislava Sutnara/Sutnarky Gabriela Mangerová, Eva Bartošová a Lukáš Komárek.

Z rozpohybovaných ilustrací Gabriely Mangerové (s pomocí animátorky Miriam Obršlíkové) vznikl také 20“ TV spot, který budou zdarma během června a v části letních měsíců vysílat Česká televize, síť CineStar, kina Aerofilms a O2 TV. Svůj hlas spotu propůjčila herečka Hana Kusnjerová. Nahrávání zajistilo studio Soundsquare a exporty připravili Nice!

Celou kampaň odstartoval happening na Václavském náměstí v úterý 24. května., který přenášela živě CNN Prima News. S PR kampaně pomáhá agentura ADison. V červnu se na plochách, které poskytla společnost JCDecaux, objeví outdoorová kampaň. Ta čítá přes 100 kusů cityligtů a rollingboardů v Praze. Dále se kreativy objeví v printu, například v týdeníku Respekt. K dostání bude také merchandising s motivem Milady Horákové, jehož výtěžek půjde na činnost Amnesty.   

Agentura Triad připravila koncept i samotné kreativy pro bono. „Jsme velmi nadšení z toho, jak perfektně nakonec kampaň vypadá. Musím přiznat, že už při nahrávání voiceoveru jsme se neubránili dojetí, proto věřím, že spot chytne za srdce i veřejnost. Triad odvedl obrovský kus práce, včetně navázání spolupráce s talentovanými ilustrátory i partnerství s produkcemi,“ zakončuje Erik Bartoš z Amnesty. Triad a Amnesty navíc právě v těchto dnech připravují navazující brandovou kampaň, která půjde ven v první polovině příštího roku.

Zavřít reklamu

BeRider ukazuje v nové kampani všechny „krásy dopravy v Praze“

Starší článek

Symbio posiluje tým. Kreativu řídí Roman Číhalík

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Generální ředitel ČT Petr Dvořák obhájil post viceprezidenta Evropské vysílací unie

Generální ředitel České televize Petr Dvořák byl na dnešní valné hromadě v Dubrovníku již podruhé zvolen viceprezidentem Evropské vysílací unie (EBU).
1. 7. 20221. 7. 2022
Lidé

Ondřej Cikán je novým ředitelem Rock rádia

Rock rádio, patřící do mediální skupiny Media Bohemia, má nového ředitele. Stal se jím dosavadní programový ředitel Fajn rádia, Ondřej Cikán, který tak…
1. 7. 20221. 7. 2022
Lidé

Billu Česká republika řídí Liam Casey

Liam Casey převezme od 1. července pozici generálního ředitele společnosti Billa Česká republika a společně s Ilse Holzer (finanční ředitelka) a Petrem…
1. 7. 20221. 7. 2022
Kampaně

Tvoříme Sokolovsko, říká Suas Group v kampani od Hero & Outlaw

Agentura pro průmyslovou skupinu spustila první ucelenou kampaň její novodobé historie. Zaměřuje se na podporu značky a nábor.
1. 7. 20221. 7. 2022
Reklama
FM banner srpen 300x250
Etnetera motion banner

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Z řetězce Albert odchází ředitel digitálního marketingu Matoušek
Tessa Szyszkowitz jmenována předsedkyní Rady pro redakční nezávislost

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.