Časopis Harper’s Bazaar má nový web

16. 5. 2022 11:05

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Fajn rádio si novým partnerstvím s Enterprise Esports otvírá dveře do gamingu

Fajn rádio z mediální skupiny Media Bohemia se v marketingu dlouhodobě zaměřuje na spolupráci s influencery a tiktokery z různých oblastí. Nyní prostřednictvím Enterprise Esports vstupuje do oblasti esportu a bude oslovovat milovníky gamingu.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Lifestylový měsíčník Harper’s Bazaar spouští web v nové podobě. Čtenářům slibuje stylový a inteligentní pohled na módu, krásu, svět známých osobností i každodenní život z různých odvětví. Jedná se o první platformu v rámci nově vznikajícího digitálního hubu lifestylového portfolia Mafry.

V rámci platformy HB Lovers spolupracuje titul s nejzajímavějšími lidmi z různých odvětví – s umělci, designéry, známými osobnostmi či spisovateli. Vzniká tak obsah, který má oslovit publikum napříč generacemi, i ty nejzajímavější značky na trhu. To vše ještě v užším propojení se sociálními sítěmi, které také dostaly novou podobu.

PSALI JSME
Mediální domy zkoušejí i netradiční způsoby výdělku

„Jsem nadšená, že konečně můžeme představit novou podobu webu a také Instagramu. Harper’s Bazaar je nejstarším módním titulem na světě s tradicí dlouhých 150 let, ale i přes svou bohatou minulost hledí stále více do budoucnosti. Ukazuje práci vizionářských stylistů, expresivních fotografů, nadaných designérů, ale i talentovaného týmu, který má skvělý cit pro to, co baví české publikum. Chceme čtenářům nabídnout prostor pro inspiraci, ve kterém se budou střetávat zajímavé nápady, příběhy, osobnosti i autoři,“ říká Tatiana Urbanová, head of social hub pro lifestylové tituly mediální skupiny Mafra.

K vznikajícímu digitálnímu hubu lifestylového portfolia Mafra sebrzy se připojí i platformy dalších titulů Cosmopolitan a Esquire.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení