Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

WMC/Grey se zbavuje podílu v agentuře Inhubo, s jejím týmem zakládá Engine Room

Redakce MAM21. 4. 202221. 4. 2022

Novou agenturu povede Zuzana Procházková, která do ní z Inhuba přechází s celým týmem i externími klienty.

Skupina WMC/Grey se zbavuje podílu v agentuře Inhubo, kterou založil podnikatel Václav Staněk stojící i za firmami jako Vasky nebo Wunders. Skupina v ní od loňského ledna držela 30 procent a podíl v červnu navýšila na 40 procent. Místo toho WMC/Grey zakládá novou agenturu Engine Room, povede ji Zuzana Procházková, která do ní z Inhuba přechází s celým týmem i externími klienty.

Zuzana Procházková

„Partnerství nám jako společníkům přestalo kvůli rozdílným vizím z dlouhodobého hlediska dávat ten smysl, který jsme od spolupráce původně očekávali. Václav Staněk odkupuje zpět podíl vlastněný WMC/Grey a bude se plně věnovat svým značkám, zatímco Engine Room převezme agenturní činnost pro externí klienty v souladu s vizí WMC/Grey, se kterou skupina do společnosti Inhubo před rokem vstupovala,“ vysvětlil Tomáš Vondráček, většinový majitel WMC/Grey a ředitel agentury ACTUM Digital, aktuální kroky, pro které se s Václavem Staňkem rozhodli.

Nově vznikající agentura Engine Room zaměřená na digitální marketing firmám střední velikosti nabídne celé spektrum služeb pokrývajících influencer marketing, „community building“ a propagaci na sociálních sítích. Spolu s týmem Inhuba do ní přejdou všichni externí klienti, jako jsou Avene, Bageterie Boulevard či Forbes.

Zavřít reklamu

Česko má šest nominací v evropských SABRE Awards

Starší článek

Tři pilíře udržitelnosti Sappi

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Volodymyr Zelenskyj je komunikátorem roku podle PRWeeku

PRWeek ve svých globálních oceněních udělil speciální cenu ukrajinskému prezidentovi, jehož komunikační styl „může definovat aktuální éru“.
19. 5. 202219. 5. 2022
Zprávy

Mediaprojekt: Nejvíce rostly zpravodajské týdeníky

Z aktuálních dat Mediaprojektu za 2. čtvrtletí 2021 až 1. čtvrtletí 2022 vyplývá, že celkový zásah tiskových médií za uvedené období dosáhl 83 procent…
19. 5. 202220. 5. 2022
Média

V levnějším předplatném Disney+ nebude alkohol a politika

Zatímco streamovací služba Netflix nedávno teprve opatrně oznámila zavádění reklamy do svého prostoru v podobě levnějšího typu předplatného, platforma…
19. 5. 202220. 5. 2022
Kampaně

Už jste viděli vše? Nike se Spikem Lee slaví padesátiny

Na oslavu 50. narozenin přizval sportovní gigant Nike známého režiséra Spika Leeho, aby režíroval a hrál v nejnovější reklamě, která se ptá diváků:…
19. 5. 202219. 5. 2022
Reklama
ČEZ vize banner 2022
JSNS kampan 2022 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

O značku Footshop se stará Radim Stezka
Jaroslav Staněk je novým obchodním ředitelem České distribuční

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.