Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Vitana kampaní vítá g(o)rilovací sezonu

Redakce MAM26. 4. 202226. 4. 2022

Česká značka Vitana kampaní s podtitulem „Pojďme gorilovat“ oslovuje všechny milovníky grilování a nabízí zákazníkům novinky pro letošní sezónu.

Stejně jako v předchozích letech, Vitana staví komunikaci v grilovací sezóně na oblíbené kampani „gorilování“ v čele s panem Gorilou. Letos se konkrétně rozhodli spotřebitelům přiblížit význam slova „gorilování“. „Skrývá se za ním pouto mezi rodičem a dítětem, kdy děti žadoní u rodičů, aby se mohlo jít ‚gorilovat‘ a oni jim to splní. Slovo ‚gorilovat‘ je tedy slovní hříčkou, kterou mnoho dětí může místo správného slova grilování používat,“ uvedla Michaela Plecitá, produktová manažerka Orkla Foods Česko a Slovensko.

Pro nadcházející TV a online komunikaci je využit reklamní spot, jehož leitmotivem je opět píseň, tentokrát však speciálně vymyšlena z kreativní líhně agentury WMC Grey.

Dva spoty o délce 15 a 30 sekund budou postupně nasazeny od úterý 26. dubna v televizi a online médiích. Součástí komunikační kampaně s claimem „Pojďme gorilovat“ budou také spotřebitelské soutěže, dále nejrůznější in-store a PR aktivity, které budou postupně informovat o nových produktech v kategorii koření a dressingů.

Zájem o grilování v městské zeleni podporuje Vitana také výstavbou veřejných grilovišť. V rámci projektu „Grilujeme ve městě“ společnost vybudovala zatím patnáct grilovacích míst po celé republice.

Informace o kampani:

Klient: Orkla Foods Česká a Slovenská republika

Značka: Vitana

Kreativní agentura: WMC Grey

Digital: Marketup

PR: Havas PR

Mediamix: TVC 30‘‘ a 15‘‘, digital, PR

Zavřít reklamu

Media Club má novou korporátní identitu

Starší článek

Podívejte se, kdo má nejvíce šancí na The One Show

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Publicis Groupe vstupuje do retailu s týmem Jaroslava Sodomky

Skupina chce značkám pomáhat s prodejem v digitálním prostředí. Ředitelem nového Commerce týmu je Sodomka, který dříve vedl marketing CNC.
24. 5. 202224. 5. 2022
Marketing

Zásilkovna spouští spolupráci s crowdfundingovou platformou Donio

Zásilkovna nabídne zakladatelům komerčních projektů na Donio zázemí nejširší sítě výdejních míst v České republice. Spolupráce má za cíl zjednodušit život…
24. 5. 202224. 5. 2022
Kampaně

Kovář hodinářem v nové kampani Velkopopovického Kozla

Značka s agenturou McCann do komunikace tradičně zaměřené na „fachmany“ nenápadně přidává upcycling.
24. 5. 202224. 5. 2022
Marketing

Evropská databanka je novým členem AČRA MK

Asociace českých reklamních agentur přijala v květnu nového člena, který se soustředí na marketingové služby pro malé a střední firmy.
24. 5. 202224. 5. 2022
Reklama
ČEZ vize banner 300x250
Forum Media banner 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

CMO Partners se stal Robert Chmelař
O marketing Acomware se stará Jitka Gráfová

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.