Vitana kampaní vítá g(o)rilovací sezonu

26. 4. 2022 14:04

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Česká značka Vitana kampaní s podtitulem „Pojďme gorilovat“ oslovuje všechny milovníky grilování a nabízí zákazníkům novinky pro letošní sezónu.

Stejně jako v předchozích letech, Vitana staví komunikaci v grilovací sezóně na oblíbené kampani „gorilování“ v čele s panem Gorilou. Letos se konkrétně rozhodli spotřebitelům přiblížit význam slova „gorilování“. „Skrývá se za ním pouto mezi rodičem a dítětem, kdy děti žadoní u rodičů, aby se mohlo jít ‚gorilovat‘ a oni jim to splní. Slovo ‚gorilovat‘ je tedy slovní hříčkou, kterou mnoho dětí může místo správného slova grilování používat,“ uvedla Michaela Plecitá, produktová manažerka Orkla Foods Česko a Slovensko.

Pro nadcházející TV a online komunikaci je využit reklamní spot, jehož leitmotivem je opět píseň, tentokrát však speciálně vymyšlena z kreativní líhně agentury WMC Grey.

Dva spoty o délce 15 a 30 sekund budou postupně nasazeny od úterý 26. dubna v televizi a online médiích. Součástí komunikační kampaně s claimem „Pojďme gorilovat“ budou také spotřebitelské soutěže, dále nejrůznější in-store a PR aktivity, které budou postupně informovat o nových produktech v kategorii koření a dressingů.

Zájem o grilování v městské zeleni podporuje Vitana také výstavbou veřejných grilovišť. V rámci projektu „Grilujeme ve městě“ společnost vybudovala zatím patnáct grilovacích míst po celé republice.

Informace o kampani:

Klient: Orkla Foods Česká a Slovenská republika

Značka: Vitana

Kreativní agentura: WMC Grey

Digital: Marketup

PR: Havas PR

Mediamix: TVC 30‘‘ a 15‘‘, digital, PR

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.