Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Oslavujeme konopí tím nejlepším z reklam

Mezinárodní den marihuanyRadana Čechová20. 4. 202220. 4. 2022

Na trzích, kde je legální, je marihuana zájmem řady investorů i agentur. Dnes má svůj den.

20. duben (20/4) je neoficiálně brán jako Mezinárodní den marihuany. Může za to číselný kód 420, který je především v USA s marihuanou spojován. Kolem vzniku tohoto „magického“ spojení panuje mnoho legend, nejpravdivější se pak jeví zcela profánní příběh skupinky studentů z Kalifornie a jejich pravidelné kuřácké pauzy u sochy Louise Pasteura, která se odehrávala vždy dvacet minut po čtvrté. Více se o „Waldos“, jak si parta říkala, dozvíte v prosincovém vydání High Times z roku 1998.

Redakce Marketing & Media dnešní svátek marihuany oslaví několika materiály na webu, které se problematice konopí věnují, najdete je jednoduše podle speciálního štítku „Den marihuany“.
Prvním z materiálů je galerie nejlepších reklamních, komunikačních, prodejních i advokačních počinů v mezinárodní kreativní soutěži Clio Cannabis.

Flowr Cannabis: není co skrývat

Konopí je už v Kanadě legální, ale stigma, které s sebou jeho užívání nese, nezmizí přes noc. Mnoho konzumentů svůj zvyk stále tají. Agentura Zerotrillion proto vytvořila spot, v němž se sama marihuana schovává v šuplících pod spodním prádlem, v konvičce na kytky, v krabičce s tampony… Značka Flowr tím konzumentům říká, že si pamatuje, jaké je to se ukrývat a vyhýbat pohledům. Nyní je však čas vyjít s pravdou ven. „I’m tired of having to sneak around everywhere we go. I wanna feel free, to be with you, I don’t care who knows…“ zpívá Millie Jacskon ve spotu, který si z posledních Clio Cannabis odnesl Grand Prix a několik zlatých, například v kategoriích kamera (DP: Mat Barkley) nebo střih (editor: Chris Murphy).

Ease Labs: konopná věda

Ačkoli mnoho studií dokázalo výhody užívání konopí a jeho využití v léčbě řady nemocí s klinicky ověřenými výsledky, zůstává stigmatizovaná role konopí ve vědě. A co teprve pak ta neobjasněná krása! Agentura McCann Health ze Sao Paula se na tento problém podívala doslova zblízka. Vytvořila sérii pozoruhodných tiskových reklam s mikroskopickými záběry listů marihuany a sloganem „Konopí je věda, kterou věda sama neznala.“ Práce pro firmu Ease Labs získala zlato za fotografii.

Charlotte’s Web: od semínka až na pult

Pokud uvažujete, že byste natočili někdy spot o tom, jak to chodí ve vaší firmě, tak si nejdříve pusťte výrobní video Charlotte’s Web. Společnost se přestěhovala do zbrusu nové fabriky a rozhodla se to všem ukázat a nejen obrazem, ale i zvukem a pěkně v rytmu. Film vznikl ve třech různých oblastech Colorada a má ilustrovat, proč j Charlotte’s Web jednou z nejdůvěryhodnějších konopných společností na světě. Z Clio Awards si odnesla zlato za střih, který se povedl Christopheru L. Hickenovi z Tinklevision. Protože… věřte zemi.
Firma v soutěži zabodovala ještě i s jiný projektem. Za automaty na prodej CBD produktů na skutečně nezvyklých místech získala například zlato z kategorie aktivace a zkušenost a stříbro za retail design – více o prodejních mašinách „Going The Distance“ v samostatném článku.

Monogram: pokrytectví

Newyorská agentura Mischief @ No Fixed Address vytvořila digitální a venkovní kampaň pro značku konopí Monogram patřící Shawnu „Jay-Z“ Carterovi. Ukazuje, jak pokrytecká je americká drogová politika. Reflektuje všechny legální věci v různých státech, v nichž užívání konopí legální není. Kouření marihuany je například trestné tam, kde není stíhaný sex s hospodářskými zvířaty, je zakázáno tam, kde je povolený sňatek se sestřenicí nebo bratrancem. Černobílé vizuály zobrazují skutečné lidi, kteří byli obviněni z trestných činů souvisejících s užíváním konopí. „Vytvořil jsem tuto kampaň, abych zesílil hlasy těch, kteří byli potrestáni za stejnou věc, z které nyní na nově vznikajícím legálním trhu jiní profitují,“ uvedl Carter. Kampaň si z Clio Cannabis odnesla stříbro za copywriting (creative director: Hunter Fine).

Zavřít reklamu

Novou mluvčí Českého olympijského výboru je Veronika Linková

Starší článek

S CBD až na vrchol!

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Diváky Novy a Voya čeká novinka Obchodní dům i pokračování Ivety

Televize Nova a Voyo představují projekty hrané tvorby připravované pro sezony roku 2023 a dále. Diváci se mohou těšit například na výpravný Obchodní dům,…
24. 6. 202224. 6. 2022
Média

Do Týdnů mediálního vzdělávání se zapojilo 7000 žáků a studentů

Do letošního ročníku Týdnů mediálního vzdělávání, které skončily v pátek 17. května a pořádaly se s cílem rozvíjet mediální gramotnost českých žáků a…
24. 6. 202224. 6. 2022
Média

Novinářské ceny 2021 byly letos ve znamení vážných témat

Nadace OSF udělila již po dvanácté novinářské ceny. Ocenění v celkem čtrnácti kategoriích převzalo včera večer na slavnostním udílení v prostorách Jatka78…
24. 6. 202224. 6. 2022
Akce

13 minut získalo stříbrného lva v Cannes Lions

Na festivalu kreativity uspěl projekt, který pro ČAP s BESIP a Policií ČR, vytvořily agentury McCann Prague, Hero & Outlaw s Renegadz s režisérem Vítem…
23. 6. 202224. 6. 2022
Reklama
CĚZ Kuráž 300x250
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Matt Okša řídí marketing Binance pro Českou republiku
Adama Kolesu vystřídal ve vedení Mallpay Richard Kotrlík

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.