Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Mind2Flo
Lidé

Mind2Flo kompletuje vedení, obsadila 12 seniorních pozic

Redakce MAM12. 4. 202212. 4. 2022

Konzultační skupina Mind2Flo zformovala během osmi týdnů od svého vzniku manažerskou strukturu.

Vedle tradičních týmů v ní figuruje i mezioborový tým pro obchod a konzultační byznys a nově založené byznys experience studio. Do vedení skupiny se Mind2FLO podařilo obsadit 12 expertních manažerů. Rychlý nábor byl klíčový i vzhledem k plánovanému růstu skupiny a zahraniční expanzi.

Skupina Mind2Flo pod vedením Jana Galgonka využívá od letošního března společné prostory na pražské Bořislavce, kde se v prvním kroku propojila mediální a technologická divize. Skupina ve svých plánech počítá s rychlým růstem včetně expanze na zahraniční trhy, a proto hlavní prioritou bylo sestavení kompetentního týmu.

„V první fázi budování skupiny pro nás bylo zásadní postavit tým, vyladit zázemí firmy a nastavit veškerou podstatnou operativu. Teď se věnujeme dalšímu rozšiřování naší struktury, takže v dohledné době budeme plně připraveni aktivně vytěžovat veškeré byznysové příležitosti, které nám trh nabízí,” doplňuje COO skupiny Lenka Auerová, která má na starost naplňování dlouhodobé strategie skupiny. 

Struktura nově postaveného týmu stojí na obchodních synergiích, v rámci kterých se zakládá nový mezioborový tým zaměřený na sales a konzultační byznys. Staví ho Ivan Valev, chief growth officer FLO Group. Tým posílí také Ondřej Vataščin, byznys director Mindsquared a Ivana Stenová, consulting lead FLO Group.

Zleva Jana Doválelová, Barbora Pokorná, Ondřej Vataščin a Ksenia Pimenová

I v technologické divizi FLO Group figuruje seskupení, které neodpovídá tradičnímu rozdělení týmových expertíz. Jde o nově zformovaný tým Brand Experience (BX), ke kterému se aktuálně přidává Václav Krejčí, creative lead FLO BX, a Marek Pařízek, design lead FLO BX (oba na úvodní fotce). Dalšími posilami jsou Petra Drahošová, operations director FLO BX a Martin Navrátil, content strategy lead FLO BX.

K výraznému posílení dochází v rámci vedení mediální divize Mindsquared, která hlásí tři nové posily v této sestavě: Jana Doválelová, project management director Mindsquared, Barbora Pokorná, digital investment director Mindsquared, a Ksenia Pimenová, media operations director Mindsquared.

Lenka Auerová a Mirka Lukáčová

Dosavadní operativní řízení skupiny už před časem rozšířila Mirka Lukáčová, group HR director Mind2FLO, ke které se nově připojuje Gabriela Martinčeková, brand manager Mind2FLO. Skupina už avizovala, že v horizontu několika týdnů oznámí i klíčovou roli skupinového finančního ředitele. 

„Kromě excelentních hard skills, které jsou na manažerských pozicích samozřejmostí, je pro nás zásadním kritériem při výběru, abychom propojovali lidi s podobným mindsetem, kteří se pro tento projekt jednoduše nadchnou,“ říká Auerová k náborové strategii, na kterou vsadila nová skupina.

Zavřít reklamu

Biopekárna Zemanka otevírá v Praze svůj první obchod

Starší článek

Krahulík rozšířil produktovou řadu Na Gril

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Publicis Groupe vstupuje do retailu s týmem Jaroslava Sodomky

Skupina chce značkám pomáhat s prodejem v digitálním prostředí. Ředitelem nového Commerce týmu je Sodomka, který dříve vedl marketing CNC.
24. 5. 202224. 5. 2022
Marketing

Zásilkovna spouští spolupráci s crowdfundingovou platformou Donio

Zásilkovna nabídne zakladatelům komerčních projektů na Donio zázemí nejširší sítě výdejních míst v České republice. Spolupráce má za cíl zjednodušit život…
24. 5. 202224. 5. 2022
Kampaně

Kovář hodinářem v nové kampani Velkopopovického Kozla

Značka s agenturou McCann do komunikace tradičně zaměřené na „fachmany“ nenápadně přidává upcycling.
24. 5. 202224. 5. 2022
Marketing

Evropská databanka je novým členem AČRA MK

Asociace českých reklamních agentur přijala v květnu nového člena, který se soustředí na marketingové služby pro malé a střední firmy.
24. 5. 202224. 5. 2022
Reklama
ČEZ vize banner 300x250
Forum Media banner 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

CMO Partners se stal Robert Chmelař
O marketing Acomware se stará Jitka Gráfová

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.