Foto: Mind2Flo

Mind2Flo kompletuje vedení, obsadila 12 seniorních pozic

12. 4. 2022 10:04

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Konzultační skupina Mind2Flo zformovala během osmi týdnů od svého vzniku manažerskou strukturu.

Vedle tradičních týmů v ní figuruje i mezioborový tým pro obchod a konzultační byznys a nově založené byznys experience studio. Do vedení skupiny se Mind2FLO podařilo obsadit 12 expertních manažerů. Rychlý nábor byl klíčový i vzhledem k plánovanému růstu skupiny a zahraniční expanzi.

Skupina Mind2Flo pod vedením Jana Galgonka využívá od letošního března společné prostory na pražské Bořislavce, kde se v prvním kroku propojila mediální a technologická divize. Skupina ve svých plánech počítá s rychlým růstem včetně expanze na zahraniční trhy, a proto hlavní prioritou bylo sestavení kompetentního týmu.

„V první fázi budování skupiny pro nás bylo zásadní postavit tým, vyladit zázemí firmy a nastavit veškerou podstatnou operativu. Teď se věnujeme dalšímu rozšiřování naší struktury, takže v dohledné době budeme plně připraveni aktivně vytěžovat veškeré byznysové příležitosti, které nám trh nabízí,” doplňuje COO skupiny Lenka Auerová, která má na starost naplňování dlouhodobé strategie skupiny. 

Struktura nově postaveného týmu stojí na obchodních synergiích, v rámci kterých se zakládá nový mezioborový tým zaměřený na sales a konzultační byznys. Staví ho Ivan Valev, chief growth officer FLO Group. Tým posílí také Ondřej Vataščin, byznys director Mindsquared a Ivana Stenová, consulting lead FLO Group.

Zleva Jana Doválelová, Barbora Pokorná, Ondřej Vataščin a Ksenia Pimenová

I v technologické divizi FLO Group figuruje seskupení, které neodpovídá tradičnímu rozdělení týmových expertíz. Jde o nově zformovaný tým Brand Experience (BX), ke kterému se aktuálně přidává Václav Krejčí, creative lead FLO BX, a Marek Pařízek, design lead FLO BX (oba na úvodní fotce). Dalšími posilami jsou Petra Drahošová, operations director FLO BX a Martin Navrátil, content strategy lead FLO BX.

K výraznému posílení dochází v rámci vedení mediální divize Mindsquared, která hlásí tři nové posily v této sestavě: Jana Doválelová, project management director Mindsquared, Barbora Pokorná, digital investment director Mindsquared, a Ksenia Pimenová, media operations director Mindsquared.

Lenka Auerová a Mirka Lukáčová

Dosavadní operativní řízení skupiny už před časem rozšířila Mirka Lukáčová, group HR director Mind2FLO, ke které se nově připojuje Gabriela Martinčeková, brand manager Mind2FLO. Skupina už avizovala, že v horizontu několika týdnů oznámí i klíčovou roli skupinového finančního ředitele. 

„Kromě excelentních hard skills, které jsou na manažerských pozicích samozřejmostí, je pro nás zásadním kritériem při výběru, abychom propojovali lidi s podobným mindsetem, kteří se pro tento projekt jednoduše nadchnou,“ říká Auerová k náborové strategii, na kterou vsadila nová skupina.

Foto: Mind2Flo

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.