Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Kaufland
Sport

Kaufland vstupuje do esportu. Spojil se s týmem Sinners

Pavel Hejkrlík22. 4. 202222. 4. 2022

Kaufland jako první retailový řetězec v České republice vstupuje do světa esportu a spojil se s libereckým profesionálním týmem Sinners.

Největší české esportové turnaje a ligy sledují až stovky tisíc fanoušků u živých přenosů online nebo skandují přímo na tribunách. Mezi největší tuzemské soutěže patří Sazka eLeague nebo Mistrovství ČR v PC hrách. A právě liberečtí “hříšníci” ze Sinners týmu od svého vzniku v roce 2020 obsazují v těchto turnajích pravidelně 1. místa a úspěchy nesbírají jen na české scéně. I proto byli Sinners první volbou pro vstup Kauflandu do českého esportu.

Esportový tým Sinners má profesionální hráče v několika elektronických sportech: League of Legends, CS:GO, FIFA, Rocket League či Trackmania a fanoušci Sinners jsou dobře známí svým smyslem pro fair-play, humorem a masivní podporou svého oblíbeného týmu, kdy často skandují: „Sinners Winners!“

„Partnerství mezi Sinners a Kauflandem přináší novou formu spolupráce, kdy se naše společnost připojuje ke světu esportu. Chceme tím rozšířit naši cílovou skupinu o nové mladé zákazníky, a závazek Kauflandu ke zdravým a čerstvým stravovacím návykům přenést i do online prostředí. Našimi produkty zdravé výživy chceme podpořit hráče k lepším výkonům a dobré kondici“, vysvětluje Pavel Kulfánek, vedoucí oddělení CRM společnosti Kaufland ČR.

Partnerství Sinners a Kauflandu má ale hlubší význam než jen přiblížení se mladé generaci, která fandí elektronickým sportům. Obě strany kladou velký důraz na výživu a správné stravování.

„Máme velkou radost, že můžeme přivítat významnou značku jako je Kaufland ve světě esportu. A jsme nadšeni, že volba, jak oslovit tuto „digital natives“ cílovou skupinu padla právě na náš tým Sinners. Nabídka finanční podpory a zdravých čerstvých produktů od Kauflandu je pro nás jako Sinners esport tým i pro naše hráče naprosto klíčová, protože nám to umožní dosahovat těch nejlepších výsledků. Navíc jsme si jisti, že obsah a marketing, který v rámci tohoto partnerství vznikne, nastaví v esportu nový a lepší standard. Vítejte mezi SINNERS!“ doplňuje Max Euler, spolumajitel a manažer Sinners Esports.

“Jsme rádi, že máme Kaufland jako našeho nového sponzora a doufáme, že se hráčům i maminkám a babičkám, a nejen jim, bude líbit vše, co jsme si pro ně do budoucna připravili”, dodává jeden z hráčů z týmu Sinners. Kaufland a Sinners oznámili partnerství pomocí VIP eventu „Sinners Shoppers Party“, který jste mohli sledovat živě na Twitch streamu, za účasti ostatních partnerů Sinners a influencerů, včetně největšího českého Twitch streamera Agraela, a nechyběla ani drone show u ikonického Ještědu. Obyvatelé Liberce mohli ve čtvrtek 14. 4. spatřit více než sto létajících dronů, které se ve vzduchu formovaly do zářících obrazců spojených s oblíbeným esportovým týmem i obchodním řetězcem.

Zavřít reklamu

Do Asociace online vydavatelů vstoupilo Extra Online Media

Starší článek

Virgin vidí svět rozmanitě. Troufl by si někdo v Česku?

Novější článek

Podobné zprávy

Kampaně

Podívejte se na nejkreativnější projekty světa

Už 101. ročník ADC Annual Awards rozdal ocenění, agenturou roku je Leo Burnett Chicago i díky tísnivé kampani za zbraňovou reformu.
21. 5. 202220. 5. 2022
Kampaně

Papírování chce do muzea poslat kampaň BankID od Loosers

BankID přichází s kampaní na podporu bankovní identity. Agenturu si vybrala v nedávném tendru na kreativní a produkční spolupráci.
20. 5. 202220. 5. 2022
Marketing

Volodymyr Zelenskyj je komunikátorem roku podle PRWeeku

PRWeek ve svých globálních oceněních udělil speciální cenu ukrajinskému prezidentovi, jehož komunikační styl „může definovat aktuální éru“.
19. 5. 202219. 5. 2022
Zprávy

Mediaprojekt: Nejvíce rostly zpravodajské týdeníky

Z aktuálních dat Mediaprojektu za 2. čtvrtletí 2021 až 1. čtvrtletí 2022 vyplývá, že celkový zásah tiskových médií za uvedené období dosáhl 83 procent…
19. 5. 202220. 5. 2022
Reklama
ČEZ vize banner 2022
JSNS kampan 2022 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

O značku Footshop se stará Radim Stezka
Jaroslav Staněk je novým obchodním ředitelem České distribuční

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.