Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Akce

Digital Transformation Summit ukáže možnosti automatizace marketingu i obchodu  

Redakce MAM25. 4. 202225. 4. 2022

Digitální transformaci začaly v posledním roce intenzivně řešit i firmy, kterých se dříve prakticky netýkala. Celé odvětví několikanásobně vyrostlo, rychle se posouvá a proniká i do marketingu.

Třetí ročník Digital Transformation Summitu proto už za měsíc přinese nejnovější zkušenosti a inspiraci od českých lídrů v automatizaci a digitalizaci marketingu, firemních procesů či obchodu, stejně jako pohled a novinky přímo od Salesforce, celosvětově nejinteligentnějšího systému řízení vztahů se zákazníky.

Srdcem Digital Transformation Summitu (DTS) budou ukázky konkrétních řešení z praxe na poli digitální transformace a automatizace. 12. května se v Kongresovém centru v Praze i online o své zkušenosti a praktické ukázky podělí osm lídrů firem, které patří k inovátorům na poli digitalizace a automatizace.  

„Naším cílem je především poskytnout možnost přiučit se něco konkrétního a praktického od úspěšných firem z různých segmentů ekonomiky. A to ať už člověk pracuje v marketingu, zákaznickém servisu, obchodu, IT nebo na back office,“ popisuje Jiří Mach, CEO české technologické společnosti Enehano Solutions, která je hlavním organizátorem DTS.

V hlavní roli inspirace

DTS odstartuje Salesforce, který je podle společnosti Gartner dlouhodobým celosvětovým lídrem CRM řešení. Hrvoje Supić, regionální viceprezident Salesforce pro střední a východní Evropu, představí kromě pohledu Salesforce na digitální transformaci novinky i nejnovější trendy a také srovná stav digitalizace v Česku a na Slovensku se západními trendy.

Těžištěm celého summitu pak budou hlavně inspirativní příběhy firem a jejich případové studie zaměřené na automatizaci a digitální transformaci. Tajemství svého úspěchu poodhalí společnosti jako Česká spořitelna, Carvago, Moneta, Slovnaft nebo Bobcat.

Účastníci se od lídrů těchto a dalších firem dozví například to, jak probíhá transformace marketingu ve finanční sféře, jak díky automatizaci zvýšit efektivitu zaměstnanců, jak a proč digitalizovat obchodní proces nebo jak díky moderním technologiím zlepšit spokojenost zákazníků.

Návštěvníci Kongresového centra se mohou těšit také na tradičně živý networking, a odnést si tak cenné zkušenosti i kontakty od kolegů z jiných firem i oborů. Celá akce vyvrcholí panelovou diskuzí, ve které budou špičky svého řemesla hledat odpověď na otázku, zda jsou pro transformaci firem důležitější technologie nebo lidé.

Zavřít reklamu

Zákon regulující Facebook nebo Google je už jistý

Starší článek

Čeští diváci nejlépe hodnotí Déčko, Primu Zoom a National Geographic

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Publicis Groupe vstupuje do retailu s týmem Jaroslava Sodomky

Skupina chce značkám pomáhat s prodejem v digitálním prostředí. Ředitelem nového Commerce týmu je Sodomka, který dříve vedl marketing CNC.
24. 5. 202224. 5. 2022
Marketing

Zásilkovna spouští spolupráci s crowdfundingovou platformou Donio

Zásilkovna nabídne zakladatelům komerčních projektů na Donio zázemí nejširší sítě výdejních míst v České republice. Spolupráce má za cíl zjednodušit život…
24. 5. 202224. 5. 2022
Kampaně

Kovář hodinářem v nové kampani Velkopopovického Kozla

Značka s agenturou McCann do komunikace tradičně zaměřené na „fachmany“ nenápadně přidává upcycling.
24. 5. 202224. 5. 2022
Marketing

Evropská databanka je novým členem AČRA MK

Asociace českých reklamních agentur přijala v květnu nového člena, který se soustředí na marketingové služby pro malé a střední firmy.
24. 5. 202224. 5. 2022
Reklama
Forum Media banner 300x250
ČEZ vize banner 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

CMO Partners se stal Robert Chmelař
O marketing Acomware se stará Jitka Gráfová

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.