Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Native Advertising Awards
Marketing

Seznam získal šest medailí na Native Advertising Awards, uspěl i CNC

Pavel Hejkrlík9. 3. 202210. 3. 2022

Seznam Brand Studio výrazně uspělo na letošním ročníku cen Native Advertising Awards 2022, když získalo hned tři zlata, dvě stříbra a jeden bronz. Jedním bronzem se pyšní také Czech News Center.

Seznam Brand Studio uspělo v kategorii studia roku nad 20 zaměstnanců, stříbrnou příčku obsadil The Huddle Room a bronz získal Bonnier News Brand Studio. Zlato získal Seznam společně s agenturou Symbio také za nejlepší využití nativní reklamy s malým rozpočtem za kampaň Děti a peníze pro Českou národní banku. Další zlato přidal Seznam s WMC Grey v kategorii nejlepší nativní reklamy z pohledu aktivace uživatele za kampaň Žízeň po pohybu pro značku Rajec. 

„Nativní reklama je stále pestřejší a nabízí více možností, jak nenásilně propojit české online publikum se značkami. Je o ni rostoucí zájem ze strany klientů. Investice do ní u nás meziročně stouply o 53 procent,” říká Ondřej Sitta, vedoucí Seznam Brand Studia společnosti Seznam.cz. Ten i letos opět získal nominaci v kategorii Osobnost roku nativní reklamy. Loni se umístil na třetím místě. Letos jej předstihl pouze Tim Clark, viceprezident a ředitel nativní reklamy společnosti SAP.

V kategorii nejefektivnější nativní reklamní kampaň pak Seznam Brand Studio bralo stříbro s kampaní Going to the Euro pro automobilku Huyndai. Druhou příčku obsadil také za nejlepší design s kampaní Cesta za svobodou pro značku rumů Heffron. Bronz ještě získal za kampaň Foodie’s Czechlist pro agenturu CzechTourism. 

V roce 2021 Seznam Brand Studio publikovalo 276 klientských projektů na míru. Jen projekty Seznam Native vygenerovaly přes 16 milionů přečtení, skoro 700 tisíc přímých prokliků na klientské weby a průměrný čas strávený na obsahu uživatelem byl čtyři a půl minuty. U vytvořených seriálů zase lidé strávili 103 370 hodin. Studio se rozrostlo na 24 lidí a stále nabírá nové členy z řad novinářů, kreativců a marketérů. 

„Velkou budoucnost má zejména nativní videoreklama, která se zobrazuje mezi upoutávkami na články. Kombinuje v sobě výhody nativní reklamy a síly videa jako media typu. Data ukazují, že pokud spuštění nastane ze strany uživatele, tak míra zhlédnutí dosahuje nadprůměrných výsledků. Daří se také naší nativní videoreklamě na hlavní stránce Seznam.cz. Jde o prémiový formát, který nabízí zásah na téměř čtyři miliony reálných uživatelů denně,” komentuje Sitta.

Z českých zástupců získalo ještě bronz v kategorii nejlepší využití infografiky vydavatelství Czech News Center za kampaň pro společnost Hero Czech a značku Sunar. Vítězové jednotlivých kategorií byly vyhlášeni 9. března večer během online eventu.

Zavřít reklamu

Nova bude mít na Ukrajině dva štáby. Prodlužuje Televizní noviny

Starší článek

FLEMA se otevírá přihláškám pro 17. ročník

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Martina Říhová řídí vedle Active i CMI News

Martina Říhová, výkonná ředitelka společnosti Active Radio, kam patří například Evropa 2, nově řídí i spřízněnou společnost CMI News. Tu doposud vedl…
27. 5. 202227. 5. 2022
Média

Knowlimits se stává největší agenturou na trhu

Lokální agentura Knowlimits se na základě žebříčku velikosti klientského portfolia stává nejsilnější mediální agenturou v Česku. Pařížský institut RECMA,…
26. 5. 202226. 5. 2022
Marketing

Everli získala investici 22 milionů eur od italské společnosti United Ventures

Společnost Everli, přední evropské online tržiště s potravinami, získala další finanční prostředky ve výši přes půl miliardy korun pod vedením nového…
26. 5. 202226. 5. 2022
Kampaně

Tatra chce nabrat 500 lidí, spouští náborovou kampaň

Kopřivnická automobilka řeší nedostatek pracovní síly. Pro velkou kampaň vytvořila nový web, zapojí sociální sítě, billboardy i regionální tisk a rozhlas.
26. 5. 202226. 5. 2022
Reklama
ČEZ vize banner 300x250
Forum Media banner 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

DoDo posiluje vedení, novým CEO pro ČR a SR se stává Ivo Velíšek
BigBoard rozšiřuje online aktivity, společnost posílí Ferdinand Kraus z O2

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.