Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Unsplash.com
Akce

Ochutnejte budoucnost na New Food Foru

Redakce MAM28. 3. 202228. 3. 2022

Snížit dopad potravin, které jíme, na životní prostředí a budovat rostlinnou budoucnost se u nás i ve světě snaží organizace ProVeg. Na duben naplánovala konferenci, která by měla inspirovat další firmy v tom, aby rozvíjely inovativní řešení v potravinářství.

V prostorách Spojka Events v pražském Karlíně se 12. dubna setkají odborníci na produktové inovace, vědci, analytici trhu, marketingoví odborníci, představitelé veřejné správy, ale i restauratéři, majitelé značek a influenceři.

Konferenci otevře prezentace klíčového řečníka Tobiase Leenaerta, který je spoluzakladatelem ProVeg Internationl. Dále vystoupí Lu Ann Williams (global insight director) z poradenské a datové společnosti Innova Market Insights a následně Stephanie Jaczniakowska-McGirr (international head of food industry & retail) rozebere evropský trh s rostlinnými výrobky. V rámci dopoledního programu účastníci ještě uvidí prezentaci Randyho Jagta ze společnosti Deloitte, Chrise Geeho z Tesca, profesora Vladimíra Kočího z Vysoké školy chemicko-technologické v Praze a specialistky na potravinovou chemii Markéty Veselé.

Celý program konference, kterou uzavře o půl páté svým vystoupením „Udržitelný catering – Eat Perfect“ Filip Sajler, je však ještě bohatší a najdete ho na webu.

Hlavními partnery konference jsou společnost Tesco a Svaz obchodu a cestovního ruchu ČR, který rovněž převzal nad akcí záštitu. Mezi dalšími partnery jsou například značky Alpro, Garden Gourmet (Nestlé) či Green Day (Olma). Mediálním partnerem akce je také týdeník Marketing & Media.

ProVeg International je organizace zvyšující povědomí o potravinách, která pracuje na transformaci globálního potravinového systému nahrazením živočišných produktů rostlinnými a kultivovanými alternativami. Má pobočky v devíti zemích na čtyřech kontinentech a je aktivní po celém světě. ProVeg má status stálého pozorovatele u UNFCCC (Rámcová úmluva OSN o změně klimatu), zvláštní poradní status u ECOSOC (Ekonomická a sociální rada OSN), je akreditována pro UNEA (Environmentální shromáždění OSN) a obdržela cenu OSN Momentum for Change.

České zastoupení ProVeg vzniklo loni v srpnu spojením s Českou veganskou společností.

Na českém trhu organizace například pořádá třicetidenní Veggie Challenge, která je tuzemským spotřebitelům známá i proto, že se do ní zapojují stále více obchodní řetězce a velcí zadavatelé.

Zavřít reklamu

Concept má novou komunikaci od LuckyU

Starší článek

Hornbach přichází s jarní reklamní kampaní Zahrada na útěku

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Martina Říhová řídí vedle Active i CMI News

Martina Říhová, výkonná ředitelka společnosti Active Radio, kam patří například Evropa 2, nově řídí i spřízněnou společnost CMI News. Tu doposud vedl…
27. 5. 202227. 5. 2022
Média

Knowlimits se stává největší agenturou na trhu

Lokální agentura Knowlimits se na základě žebříčku velikosti klientského portfolia stává nejsilnější mediální agenturou v Česku. Pařížský institut RECMA,…
26. 5. 202226. 5. 2022
Marketing

Everli získala investici 22 milionů eur od italské společnosti United Ventures

Společnost Everli, přední evropské online tržiště s potravinami, získala další finanční prostředky ve výši přes půl miliardy korun pod vedením nového…
26. 5. 202226. 5. 2022
Kampaně

Tatra chce nabrat 500 lidí, spouští náborovou kampaň

Kopřivnická automobilka řeší nedostatek pracovní síly. Pro velkou kampaň vytvořila nový web, zapojí sociální sítě, billboardy i regionální tisk a rozhlas.
26. 5. 202226. 5. 2022
Reklama
ČEZ vize banner 300x250
Forum Media banner 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

DoDo posiluje vedení, novým CEO pro ČR a SR se stává Ivo Velíšek
BigBoard rozšiřuje online aktivity, společnost posílí Ferdinand Kraus z O2

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.