Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Everli
Lidé

Novým country manažerem Everli se stal Petr Novák

Radana Čechová31. 3. 202231. 3. 2022

Vůbec prvním oblastním manažerem online tržiště s potravinami Everli pro Českou republiku se stal Petr Novák, který přichází ze Sodexa. Jeho hlavním cílem bude zvýšit prodej v rámci ČR, nastavit dlouhodobou spolupráci s partnery a snaha o co nejlepší zákaznickou zkušenost.

„Everli je mladá a dynamická firma, která podniká na velmi konkurenčním trhu. Vidím skvělou příležitost být štikou v rybníce i díky našemu unikátnímu obchodnímu modelu a možnosti využití zkušenosti naší společnosti ze zahraničí. Everli stále funguje v některých ohledech jako startup, těším se na změnu po letech strávených v korporacích,“ říká Petr Novák, nový country manager Everli pro Českou republiku. 

Petr Novák přichází do Everli po šesti letech ve společnosti Sodexo, kde zastával pozici commercial director a věnoval se především stavění nových prodejních kanálů anebo jejich změně, zvyšování efektivity, organizačním změnám, digitalizaci služeb a zlepšování zákaznické zkušenosti.

Na Everli se mu líbí především samotný obchodní model, kdy firma nevlastní auta ani sklady a celou objednávku od nákupu až po doručení řeší shoppeři.  Díky tomu může firma operovat v rámci nízké marže s nízkými náklady a zároveň umožňuje snazší expanzi a větší produktovou škálu, kdy si zákazníci vybírají z nabídky velkého množství retailerů. Pro Everli má už nyní jasnou vizi. „Obecně se chceme zaměřit na prohloubení spolupráce s našimi partnery, expanzi do dalších měst a skvělou zkušenost pro naše zákazníky,“ říká Novák.

„Náš obchodní model pomáhá kamenným prodejcům nabízet online prodej bez jakýchkoli fixních nákladů, velmi rychle a v celé zemi (nejen ve velkých městech). Přinášíme možnost využít další kanál, přes který osloví nové zákazníky. Tato strategie se již osvědčila i na ostatních trzích, na kterých působíme. Maloobchodníci vidí v multikanálové strategii příležitost k větší konkurenceschopnosti. Nejde o volbu mezi investicí do vlastního e-shopu nebo do Everli. Právě tyto dva ba kanály se mohou skvěle doplňovat. Proto bude misí Petra dát maloobchodníkům najevo, že jim nekonkurujeme, ale spolupracujeme s nimi,“ říká Anna Podkowinska-Tretyn – Chief International Business Officer Everli.

Je to už více než rok, kdy italský marketplace s potravinami Everli vstoupil na český trh. Od té doby si Everli vybudovalo své místo mezi ostatními online prodejci potravin na českém trhu. Aktuálně obsluhuje 16 českých měst, konkrétně Prahu, Brno, Ostravu, Plzeň, Olomouc, Havířov, Liberec, České Budějovice, Hradce Králové, Ústí nad Labem, Pardubice a Kladno. Posledním přírůstkem do obsluhovaných měst jsou Most, Opava, Frýdek-Místek a Zlín.

Zavřít reklamu

Nielsen bude soukromou firmou v transakci za 16 miliard dolarů

Starší článek

Aplikace v cloudu jsou odolnější

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Volodymyr Zelenskyj je komunikátorem roku podle PRWeeku

PRWeek ve svých globálních oceněních udělil speciální cenu ukrajinskému prezidentovi, jehož komunikační styl „může definovat aktuální éru“.
19. 5. 202219. 5. 2022
Zprávy

Mediaprojekt: Nejvíce rostly zpravodajské týdeníky

Z aktuálních dat Mediaprojektu za 2. čtvrtletí 2021 až 1. čtvrtletí 2022 vyplývá, že celkový zásah tiskových médií za uvedené období dosáhl 83 procent…
19. 5. 202220. 5. 2022
Kampaně

Už jste viděli vše? Nike se Spikem Lee slaví padesátiny

Na oslavu 50. narozenin přizval sportovní gigant Nike známého režiséra Spika Leeho, aby režíroval a hrál v nejnovější reklamě, která se ptá diváků:…
19. 5. 202219. 5. 2022
Akce

Svengali, Havas, AC&C a MSL mají nejvíce šancí v soutěži Lemur

Sedmnáctý ročník oborové soutěže pořádané Asociací public relations zná finalisty. Vítěze vyhlásí na galavečeru 22. června.
19. 5. 202220. 5. 2022
Reklama
ČEZ vize banner 2022
JSNS kampan 2022 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

O značku Footshop se stará Radim Stezka
Jaroslav Staněk je novým obchodním ředitelem České distribuční

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.