Foto: Mind2Flo

Mind2Flo posiluje. Pozici skupinové HR ředitelky obsadila Mirka Lukáčová

8. 3. 2022 17:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Na pozici šéfky HR do skupiny nastupuje zkušená manažerka Miroslava Lukáčová, která bude v Mind2Flo zodpovědná za komplexní HR strategii podporující plánovaný rychlý růst skupiny. Postupné propojení týmů má za cíl zachovat jejich charakter a současně naplno vytěžit potenciál spojení.

Skupinu Mind2Flo tvoří mediální a technologická divize čítající dohromady více než 150 specialistů na média, data, marketing a technologie. Spojení obou divizí a postupná integrace firem s sebou nese i potřebu silného HR týmu. Do Mind2Flo proto nastupuje Miroslava Lukáčová, která bude mít na starost kompletní HR strategii a budování týmu s ohledem na plánovaný růst skupiny. Lukáčová přináší 12leté zkušenosti z vedoucích HR pozic ve společnostech Jan Becher Pernod Richard nebo Rossmann. Její prioritou bude budování firemní kultury, recruitment a motivace zaměstnanců a nastavení HR procesů.

„Šéfa HR vnímám jako naprosto klíčovou roli, která se má aktivně podílet na stavění i následném naplňování celkové firemní strategie. Mirka je pro tuto roli ideální, protože svůj mimořádný cit a vhled do psychologie člověka dokáže velmi rychle propojit s kontextem celé skupiny a jejích potřeb,“ dodává Lenka Auerová, která odpovídá za proces integrace i naplňování dlouhodobé strategie skupiny.

Kromě Miroslavy Lukáčové skupina Mind2Flo už stihla přilákat desítku seniorních manažerů a manažerek, kteří rozšíří vedení nově vzniklé skupiny. Jednotlivá jména bude skupina oznamovat v následujících týdnech. Hiring však pokračuje i nadále, Auerová se svým týmem chce do konce roku obsadit desítky nově vznikajících pozic především v oblastech mediálních kompetencí, dat a řízení zákaznické zkušenosti. Nábor je zaměřený také na vytvoření mezinárodního týmu, který bude pracovat na projektech evropských hráčů. Při výběru nových členů týmu mají zkušenosti s odborností stejnou váhu jako osobnost a povaha nových posil, protože silnou firemní kulturu vnímá skupina Mind2Flo jako strategickou záležitost.

Foto: Mind2Flo

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.