Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: ICCO
Zprávy

ICCO pozastavila členství ruské PR asociace

Jakub Křešnička1. 3. 20221. 3. 2022

Mezinárodní organizace komunikačních a konzultačních společností kvůli invazi na dobu neurčitou pozastavila členství ruské asociace AKOS.

Výkonný výbor Mezinárodní organizace komunikačních a konzultačních společností ICCO v pondělí 28. února rozhodl o okamžitém pozastavení členství ruské Asociace poradenských společností v oboru public relations (AKOS). Stalo se tak v reakci na Putinovu invazi na Ukrajinu.

„Myslíme na všechny, kteří kvůli invazi trpí. Rozhodnutí jsme nebrali na lehkou váhu ICCO chce veřejně vyjádřit podporu všem Rusům pracujícím v komunikačním oboru, kteří jsou proti krokům své vlády. Musíme ale tvrdě odsoudit jakoukoli agenturu, která se podílí na šíření dezinformací a potlačování svobody slova,“ řekl k rozhodnutí prezident ICCO Nitin Mantri.

ICCO uvedla, že funguje a byla založena na víře, že mezinárodní právo a lidská práva musí být vždy dodržována.

„Kroky ruské vlády musíme odsoudit to nejsilnější možnou formou. ICCO netoleruje členství jaké koli asociace, která není proti neomluvitelným porušením mezinárodního práva a lidských práv,“ dodal mimo jiné Francis Ingham, výkonný ředitel ICCO.

Zavřít reklamu

AKA dává návody na boj proti dezinformacím

Starší článek

YouTube zablokoval ruské dezinformační kanály

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Volodymyr Zelenskyj je komunikátorem roku podle PRWeeku

PRWeek ve svých globálních oceněních udělil speciální cenu ukrajinskému prezidentovi, jehož komunikační styl „může definovat aktuální éru“.
19. 5. 202219. 5. 2022
Zprávy

Mediaprojekt: Nejvíce rostly zpravodajské týdeníky

Z aktuálních dat Mediaprojektu za 2. čtvrtletí 2021 až 1. čtvrtletí 2022 vyplývá, že celkový zásah tiskových médií za uvedené období dosáhl 83 procent…
19. 5. 202220. 5. 2022
Kampaně

Už jste viděli vše? Nike se Spikem Lee slaví padesátiny

Na oslavu 50. narozenin přizval sportovní gigant Nike známého režiséra Spika Leeho, aby režíroval a hrál v nejnovější reklamě, která se ptá diváků:…
19. 5. 202219. 5. 2022
Akce

Svengali, Havas, AC&C a MSL mají nejvíce šancí v soutěži Lemur

Sedmnáctý ročník oborové soutěže pořádané Asociací public relations zná finalisty. Vítěze vyhlásí na galavečeru 22. června.
19. 5. 202220. 5. 2022
Reklama
ČEZ vize banner 2022
JSNS kampan 2022 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

O značku Footshop se stará Radim Stezka
Jaroslav Staněk je novým obchodním ředitelem České distribuční

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.