Foto: Grayling

Grayling v Česku a na Slovensku vede Anna Balíčková

30. 3. 2022 12:03

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Cílem Balíčkové je propojit lokální pobočky agentury specializující se na PR a PA komunikaci s mateřskou sítí sídlící v Londýně.

Agentura Grayling jmenovala od března Annu Balíčkovou do pozice výkonné ředitelky pro Českou a Slovenskou republiku. Balíčková povede v obou zemích týmy konzultantů specializující se na PR a PA komunikaci. Jejím cílem bude úzce propojit lokální pobočky s mateřskou sítí, která sídlí v Londýně.

„Anna do Graylingu přináší dlouholeté zkušenosti z komunikace jak na českém, tak i na slovenském trhu, včetně expertízy v oblasti integrovaných marketingových kampaní. Nadále se budeme zaměřovat na poskytování public relations a public affairs služeb, zároveň ještě více posílíme nabídku agentury v oblasti integrovaných marketingových služeb,“ uvedl Peter Fecko, regionální CEO Grayling pro střední a východní Evropu.

Agentura Grayling aktuálně provozuje 26 kanceláří v 18 zemích Evropy a významně investuje na všech trzích do většího propojení zaměstnanců, byznysu a vzájemného sdílení zkušeností. Převážně mezinárodním klientům agentura zajišťuje integrovanou PR a PA komunikaci. Mezi klienty české a slovenské pobočky patří například společnosti Visa, Google nebo Albert.

Anna Balíčková se v oboru komunikace pohybuje takřka dvacet let. Vystudovala žurnalistiku na FSV UK a nejprve působila jako novinářka. Následně deset let pracovala v agentuře AMI Communications. Zkušenosti má i z mezinárodních pozic v korporacích – působila jako „corporate affairs director“ pro střední Evropu ve společnosti Mars nebo jako PR manažerka pro ČR a SR v L´Oréalu. V posledních letech se specializovala zejména na strategické poradentství pro mezinárodní klienty a tvorbu integrovaných marketingových kampaní.

Foto: Grayling

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Jakub Křešnička

O ekonomice píše přes deset let, prošel redakcemi týdeníků Ekonom, Euro a Týden, kde byl mimo jiné zodpovědný za každoroční speciál 111 nejbohatších Čechů a Slováků. Do Marketing & Media nastoupil s prvním lockdownem a věnuje se převážně kreativitě, reklamě, agenturám či B2B.

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.