Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: iStock
Média

Google přestal v Rusku prodávat online reklamu

Redakce MAM4. 3. 20224. 3. 2022

Americká internetová společnost Google přestala prodávat online reklamu v Rusku. Rozhodnutí se týká vyhledávače, platformy YouTube i externích partnerů, kteří prostřednictvím Googlu publikují obsah. 

„Vzhledem k mimořádným okolnostem pozastavujeme reklamy Google v Rusku,“ uvedla společnost v prohlášení. „Situace se rychle vyvíjí a my budeme i nadále sdílet aktuální informace, až to bude vhodné,“ uvedla společnost podle agentury Reuters. Po ruské invazi na Ukrajinu obdobný krok učinily společnosti Twitter či Snapchat.

Společnost již dříve znemožnila nakupovat nebo prodávat reklamy prostřednictvím své technologie médiím, které financuje ruský stát. Rovněž se odvolala na svou politiku citlivých událostí, která zakazuje marketing, který se snaží využít války, s výjimkou protestních nebo protiválečných reklam.

Ruský cenzurní orgán Roskomnadzor v pondělí nařídil společnosti Google, aby přestala zobrazovat reklamy, které obsahují nepřesné informace o ztrátách, jež utrpěli ruští vojáci a ukrajinští civilisté. Ve čtvrtek regulátor americké firmě nakázal, aby přestala zobrazovat na platformě YouTube reklamy s „nepravdivými politickými informacemi“ o Ukrajině, jejichž cílem bylo „dezinformovat ruské publikum“ o aktuálních událostech.

Zavřít reklamu

Agentury pomáhají Ukrajině i finančně

Starší článek

ČTK vydala k Ukrajině tisíce zpráv a „fleší“

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Martina Říhová řídí vedle Active i CMI News

Martina Říhová, výkonná ředitelka společnosti Active Radio, kam patří například Evropa 2, nově řídí i spřízněnou společnost CMI News. Tu doposud vedl…
27. 5. 202227. 5. 2022
Média

Knowlimits se stává největší agenturou na trhu

Lokální agentura Knowlimits se na základě žebříčku velikosti klientského portfolia stává nejsilnější mediální agenturou v Česku. Pařížský institut RECMA,…
26. 5. 202226. 5. 2022
Marketing

Everli získala investici 22 milionů eur od italské společnosti United Ventures

Společnost Everli, přední evropské online tržiště s potravinami, získala další finanční prostředky ve výši přes půl miliardy korun pod vedením nového…
26. 5. 202226. 5. 2022
Kampaně

Tatra chce nabrat 500 lidí, spouští náborovou kampaň

Kopřivnická automobilka řeší nedostatek pracovní síly. Pro velkou kampaň vytvořila nový web, zapojí sociální sítě, billboardy i regionální tisk a rozhlas.
26. 5. 202226. 5. 2022
Reklama
Forum Media banner 300x250
ČEZ vize banner 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

DoDo posiluje vedení, novým CEO pro ČR a SR se stává Ivo Velíšek
BigBoard rozšiřuje online aktivity, společnost posílí Ferdinand Kraus z O2

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.